Holahoy Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Hei! Jeg har kjøpt Samsung Galaxy S 2 og har hatt den nå i ca litt over 1 år. Jeg har mistet den mange ganger på gulv, bakker og trapper (uff uff) og den har dessverre fått noen små hakk og kutt på den sølve rammekanten. Lurer på om jeg som Elkjøp-kunde har noen rettigheter på å få i hvert fall denne delen erstattet med en ny, på selve telefonen? Jeg kan ikke huske å ha betalt for forsikringsavtale da jeg ikke fikk dette tilbudt.. betalte ca 5000 kr for den.
Centrino Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 (endret) Hvorfor skulle du få noe dekket? Er jo du som har ødelagt den... Men du kan nok få den reparert mot å betale for det, slik som alle andre må..... Derimot, har du trygghetsavtale er det kanskje håp.. Endret 2. september 2012 av Centrino
Gjest Bobler Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 En venninne mistet telefonen sin ut av 9 etasje her om dagen. Den knuste. Tror du hun får ny, fordi mobilen er ødelagt? Nei, fordi mobilen er ødelagt fordi HUN var uforsiktig. Akkuratt som du har vært. Du må nok betale selv uansett om mobilen kostet deg 600 eller 6000. Det er en grunn til det finnes forsikring.
Holahoy Skrevet 3. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2012 En venninne mistet telefonen sin ut av 9 etasje her om dagen. Den knuste. Tror du hun får ny, fordi mobilen er ødelagt? Nei, fordi mobilen er ødelagt fordi HUN var uforsiktig. Akkuratt som du har vært. Du må nok betale selv uansett om mobilen kostet deg 600 eller 6000. Det er en grunn til det finnes forsikring. bla bla bla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå