cha Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Hei! Har fått dilla på å lage kort. Så lurte på om det er interesse for å kjøpe sånt? Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan legge de ut for salg, og hva slags pris folk er villige til å gi? Tusen takk!
Alkymist Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Ser mange har lagt ut sånt for salg på ulike salg og gis bort sider på facebook. Kanskje du kan søke litt rundt å se om du finner noen priser å gå etter der
Apple- Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Det er mange som selger hjemmelagde kort på epla.no. Du kan jo se der om du finner noen som har omtrent samme stil som deg og se hva slags pris de tar? Jeg kjenner en som er kjempeflink og som lager en del på bestilling, men hun er dumsnill og tar 65 kr for et kort det har tatt henne to-tre timer å lage. Blir litt oppgitt av henne (det dekker vel knapt materialkostnadene), hun setter på en måte en standard, og den standarden er helt urealistisk. Hadde jeg ikke klart å lage kort selv og i stedet hadde bestillt av henne hadde jeg gladelig betalt 120-150 kr for et kort til en spesiell anledning levert av henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå