AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Jeg prøver og gå ned i vekt, og underveis pleier jeg og belønne meg selv med ting som ny neglelakk, sol, et klesplagg. pleier dere og belønne dere selv sånn underveis? i så fall, med hva? Anonym poster: 4ba813cab322fb73c1dd220f867f35a6
Swirly Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Jeg skal få gå til frisøren og stripe håret når jeg har gått ned fem kilo. Fram til det, må jeg se ut som et fugleskremsel!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Jeg pleide å belønne meg selv med å kjøpe en ny bukse eller en kul kjole til fest feks! Super motivasjon! Nå som jeg er ferdig med å gå ned i vekt så belønner jeg meg heller etter små-ting enn kilo mistet. Jogger en lang tur: Fruktsalat og te i sofaen. Spist sunt hele uka: Vafler på søndag - Ellers er ofte en lang og deilig søndagstur i skog og mark en god belønning. Da tenker jeg ikke på kalorier, fart og km, men bare nyter turen og koser meg. - Etterfølges av teppe i sofaen! Dette hjør jeg egentlig veldig mye når det gjelder alt! Har jeg lest mye pensum, så ser jeg tomt og herlig realityfjernsyn på kvelden. Synes det er viktig å belønne seg selv i hverdagen Anonym poster: e32786497a7756a4c5e9a33caac60577
Inwe Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Absolutt ingenting. Føler ikke at det blir samme livstilsendringen om jeg skal belønne meg selv hele tiden. Jeg lever som normalt, bare spiser sunnere og trener mer. Også kjøper jeg meg det jeg har lyst på når jeg kan ta meg råd til det, akkurat som før En fin belønning var jo at plutselig når jeg skulle kjøpe bukser måtte jeg ha en str mindre 1
Wonderbitch Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Jeg belønner meg selv med et stort glass sjokolademelk og et godt måltid litt senere etter hver treningsøkt:) pluss at jeg kjøper nytt treningstøy, manualer osv når jeg synes jeg fortjener det:) 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Akkurat nå - en Seattle latte... ikke helt lovlig, men å så godt. Ellers unner jeg meg nye joggesko underveis. Nå løper jeg slik at jeg kan kjøpe meg noen minimalistsko. Og snart skal jeg løpe såpass at jeg kan unne meg en løpejakke. Trenger det utover høsten. Men kan ikke kjøpe, før jeg beviser ovenfor meg selv at jeg løper såpass mye at jeg trenger en slik en.
Redbull Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 10 kr pr treningsøkt, rett i spareglasset. Sparer til kjøkkenmaskin alà fotballfrue fjortis, I know! 1
Papirbit Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Jeg "belønner" meg ikke på den måten,men det jeg gjør er at jeg tar penge jeg hadde tidligere brukt på godteri, og bruker de pengene på sminke/skjønnhetsprodukter. Erstatting er vel mer passende ord,men funker bra:)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Det er belønning nok at jeg får god helse og dødsbra selvtillit. Men jeg unner meg selv fine treningsklær/-sko, noen treningsblader en gang iblant og sunn mat (for eksempel kokosjuice og supermat når jeg føler for det). Anonym poster: 8b8335221d1b6fe328870250595f5f09
Katniss Skrevet 6. september 2012 #11 Skrevet 6. september 2012 Å føle selvtilliten stige etter trening er mer enn nok belønning
Arlea Skrevet 6. september 2012 #12 Skrevet 6. september 2012 Følger ikke noen bestemt rutine på belønninger, men en som kommer automatisk er jo klæær. I perioder hvor jeg har slurvet synes jeg rett og slett det er kjedelig å kjøpe klær, fordi jeg oftest går forbi det jeg egentlig vil ha, og mot mer comfy klær.
Gjest Solsmil Skrevet 7. september 2012 #13 Skrevet 7. september 2012 Jeg belønner meg vel egentlig ikke på den måten. Belønningen ser jeg jo i speilet, og det er en bedre belønning enn alt annet. Jeg planlegger å kjøpe meg noe fint når jeg når idealvekten min da, men det er en stund til enda.
Gjest Daenerys Skrevet 7. september 2012 #14 Skrevet 7. september 2012 Kjøper meg av og til en ny treningstopp eller tights når motivasjonen begynner å svikte. Ellers er det ingen direkte belønninger, kanskje jeg burde innføre et par?
Gjest Nikee Skrevet 7. september 2012 #15 Skrevet 7. september 2012 (endret) Jeg prøver å belønne meg selv med feks pannekaker, blåbær syltetøy og vaniljeis på søndager hvis jeg har holdt alle punktene på treningsplanen min. (EDIT: ikke hver søndag men av og til, det er favoritt desserten min!) Ellers kjøper jeg nytt treningstøy når motivasjonen er i ferd med å forsvinne, det hjelper utrolig nye på motivasjonen Endret 7. september 2012 av Nikee
Lucky Charm Skrevet 7. september 2012 #16 Skrevet 7. september 2012 Jeg har ikke belønnet meg selv enda, som andre sier er jo belønningen i speilet/mer energi/mer lykkefølelse, men når jeg er såpass fornøyd med kroppen min at jeg kan virkelig nyte en sydentur uten å bekymre meg over å sprade rundt i bikini (badeferie høres ikke det minste gøy ut nå), da skal jeg jammen meg unne meg en skikkelig fin ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå