Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er utrolig vanskelig å forklare, men jeg trenger hjelp. Jeg er på utkikk etter sang som er veldig vanlig å høre på norsk radio. Det er vanskelig å lete etter en sang man kun kan forklare litt, men jeg må prøve!

Det er en sang som inneholder masse gitar, muligens bare gitar og ingen synging i det hele tatt. Den er veldig fin og den minner hvertfall meg om "sommer". Gitarspillingen har veldig mange høye toner osv. Vet dette ikke er mye, men jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å finne den! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være Eric Johnson med Cliffs of Dover? :)

Skrevet

Sjekk klokkeslettet neste gong du høyrer låta, også kan du sjekke det opp mot spillelista til radiokanalen :)

Skrevet

Eventuelt bare bruk Shazam på mobilen og så finner den det ut for deg på 10 sekunder. :) Men det kan være jeg gjettet rett sang, da.

Skrevet

Takk for tipset om Shazam! Lastet det ned og heldig som jeg var, kom sangen på P4 rundt seks-tiden i dag. Det var mer synging enn jeg trodde! "Still got the blues" med Gary Moore var sangen jeg letet etter! Takk for tipsene, og lytt gjerne til sangen hvis dere har mulighet. Den er veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...