Gå til innhold

Er dette kjolen min?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, hva synes dere om denne?

Prøvde kjoler i går og dette ble favoritten. Jeg liker den veldig godt, men den er så ulik fra hva jeg opprinnelig hadde tenkt, så er litt vanskelig å bestemme meg om jeg skal gå for den.

Egentlig hadde jeg lyst på en satengkjole, elegant og sofistikert, gjærne litt særegen, men uten for mye detaljer. Jeg vil ha en kjole som er enkel oppe, og hvor skjørtet begynner i hoften i stedet for i livet, og det gjør det jo på denne kjolen. Men denne kjolen har et helt enormt skjørt med mere detaljer enn jeg hadde tenkt, og den er i tyll, som jeg opprinnelig i hvert fall ikke skulle ha...

Men mens jeg prøvde den var det to tilfeldige mennesker i butikken som sa til meg at jeg var veldig fin i den, så det er jo fint å høre :)

Men hva synes dere om denne kjolen??

post-61033-0-74341800-1346613946_thumb.p

post-61033-0-11348300-1346613958_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en bløtkake som har eksplodert.

Syns det var for mye.

• Liker 10
Skrevet

Liker den ikke, unnskyld. :flau:

Den er for bløtkakeaktig, og den rynkegreia bak på skjørtet ligner på ei gigantisk hengeræv.

Men om du selv liker den, og to tilfeldige i butikken også liker den, så er det jo det som teller :)

Sikkert mange som har sterke meninger om den kjolen jeg valgte også, men man kan jo ikke bry seg om sånt. Smaken er som baken.

Anonym poster: 05c8229c24dc7cc0f16c78a407ea96c5

• Liker 5
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg likte den ikke for å være ærlig. Men om du liker den, så.

Dette er mer min smak:

• Liker 2
Gjest Trappetroll
Skrevet

Wow!

Vel, det kommer vel egentlig mest an på deg og din personlighet og hva du liker og føler deg vel i:)

Personlig er ikke jeg så veldig fan av så mye tyll. Men jeg mener, om du følte deg bra i den og likte den selv så går du for den!

Jeg liker mer kjoler som denne: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=A3489ZU eller noe i retning av den Avocadoen la ved bilde av. :)

Håper du finner ut av det! Lykke til! :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Foran så den ikke så verst ut, selv om det var litt vel mye tyll for min smak. Men syns den var lite pen bakfra.

Skrevet

jeg synest ikke du skal spør om slikt på ett forum. det er en grunn til at de lager 1000vis av modeller -nemlig fordi det finnes 1000vis av preferanser. Liker du den så gå for den. Er du usikker så spør din kommende ektemann, ikke andre. Du er jo tross alt hans brud.

Anonym poster: 108aee92a44c9b6c5a849729af2b1bfb

• Liker 8
Skrevet

Enig med AB over. Det er egentlig helt meningsløst å spørre en haug totalt fremmede og anonyme mennesker på et forum om deres personlige smak når det gjelder klær og brudekjole. Vi vet jo heller ikke hvordan du ser ut - og på noen kan kjoler se bedre ut enn på andre. Men klart.. alt kler jo den smukke :-)

Men vil du ha min mening så synes jeg overhode ikke noe om den. For meg personlig ser det ut som en haug med gardinstoff som nettopp har blitt tømt ut av digre sekker etter lagring.

Skrevet

Det er du som vet hva du føler deg vel i gå for den du liker!

Det er ikke en kjole jeg hadde valgt, men jeg syntes du er kul som (eller om) du velger en kjole som ikke er helt lik den man har sett i de fem siste bryllupene man har vært i.

Skrevet

Den var fin, men veldig mye!!! Må ha et veldig storslagent bryllup for å ha noe slikt. Vielse og fest på et slott eller noe..

Skrevet

Den var lite pen, og blir veldig vanskelig å få solgt hvis du har tenkt å gjøre det.

Anonym poster: a9640d133c31322c2d25407a8ac87d1a

• Liker 1
Skrevet

Den var fin på miniatyrbildene, men ikke når jeg klikket på de. Formen er forsåvidt fin, men det er for mye fuzz. Den skulle vært helt enkel. Likte ikke rotet frampå og likte ihverfall ikke hengerumpe-rotet bak.

Anonym poster: 0aef8b48542973716224158bb1072973

• Liker 1
Skrevet

jeg synes ikke den var fin. det var alt for mye, og ikke på en positiv måte.

Skrevet

Veldig fin!

Men er enig i at den passer i et "stort bryllup":)

Skrevet

I forhold til å bli overrasket over at du falt for en helt annen kjole enn du trodde - du er ikke alene :) Det er mange bruder som gjør det, og jeg har hørt flere si "jeg skulle i hvertfall ikke ha tyll og blonder og greier, men da jeg fikk denne på meg så skulle jeg visst ha det likevel". Jeg synes det er vanskelig å si noe om kjolen på en modell, ofte bruker de større underskjørt enn det de fleste norske kvinner bruker, men jeg er litt usikker på den delen som hang ned bak.

Skrevet

Den var fin, men veldig mye!!! Må ha et veldig storslagent bryllup for å ha noe slikt. Vielse og fest på et slott eller noe..

Enig. Det er noe som undrer meg litt med endel bruder må jeg innrømme - vielsen er i en enkel, liten kirke, middagen er oksestek og skjer på et grendehus med 30 gjester. Men ekstremt overdådige prinsessekjole skal bruden ha. Prøver ikke folk å lage en viss sammenheng i dagen?

(det var forsåvidt off-topic, jeg sier på ingen måte at jeg mistenker deg for noe sånt TS)

Anonym poster: 3377a9b0de126d7246638dac06f13d37

• Liker 2
Skrevet

Overkill i mine øyne.

Skrevet

Kjolen var ikke så aller værst, men jeg likte ikke de rynkene i skjørtet, jeg heller. Ikke særlig flatterende.

Ut over det så tror jeg du gjør godt i å lete helt til du finner den kjolen som du vet er helt deg. Hvis du føler deg så usikker at du må spørre her så har du ikke funnet rett kjole, tenker jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...