Thalassos Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Inspirert av denne tråden. Så, hva er dine beste, og eventuelt verste ebaykjøp? Hvorfor? Legg ved link så det blir enklere for oss andre å styre unna/kjøpe det samme. Jeg venter på masssssee i posten, så jeg kommer tilbake til denne tråden når jeg har fått alt
Sunshine Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Brudekjolen min! Jeg kjøpte en brukt Maggie Sotterokjole til 1700 kr inkl frakt og toll mot 16 000 kr her hjemme. Den ble kjøpt for snart 3 år siden så det finnes ingen link... 2
Gjest badeand1 Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Har egentlig ingen men vil følge tråden. ^^
Thalassos Skrevet 2. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2012 100 øredobbbakdeler. Hvor mange av oss mister ikke disse HELE tiden? Fint for de som ikke tåler nikkel
LeaMichele Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 da må jeg legge inn alt jeg har kjøpt, og det blir litt for mye ingenting jeg har vært ordentlig misfornøyd med egnetlig.. kan nevne er par ting da : oppskriftsboks - synes slike er så kosli. shampoo holder - veldig kjekt. i min dusj er det ikke plass til hyller så alternativet er å ha de på gulvet. iphone veske - bruker denne hver dag, god plass til mange kort og virker som god kvalitet for pengene. iphone deksel - liker veldig godt fargene og det er holdbart til å være plastikk. 2
Lyra Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Må si brudekjolen min jeg også. En ubrukt Maggie Sottero-kjole for en brøkdel av prisen i salong her. Har ikke link siden den var kjøpt av en privatperson for ett år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå