Gå til innhold

Fått meg Wordpress-blogg, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg blogg på wordpress, men kommer ikke helt i gang med designet (har alltid hatt blogg.no-blogg).

Jeg har valgt themet "yoko". Hvordan får jeg kategoriene til å stå på høyre side? Og hvordan fjerner jeg der det står META?

Håper noen vet og kan hjelpe :)

Anonym poster: 5632262ea16562eb6d871c07dc0e5eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Wordpress kan du kun endre på annet enn farger i designet om du ikke har premium-konto. Om du vil ha menyene på andre måter enn de er i det temaet du har nå, må du rett og slett bytte tema, om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Noen temaer har ingen redigeringsmuligheter, mens andre lar deg flytte meny og andre ting. Jeg anbefaler deg å teste ut litt forskjellige design, evt sjekke innom andre wordpressblogger for å se hvordan deres design ser ut (det står på bloggen hvilket design som er brukt).

Anonym poster: 5a10ad08e72c5f2334631319dd5ccaf1

Skrevet

Fikk endret det slik jeg ville da jeg endret theme :) Takk!

Jeg prøver å endre favicon, men får det ikke til. Har funnet en mal på nett. http://www.amoswong.com/how-to-add-a-favicon-in-wordpress-blog.html

Jeg kommer til punkt 5, og der stopper det opp. Skjønner ikke hvor jeg skal laste det opp.

Skrevet

Er det bare noen themes det funker på?

Skrevet

Det er forskjell på å ha en wordpress.com-blogg og en blogg på en egen server hvor du bruker Wordpress-themes, som ser ut til at er det du har funnet der.

Skrevet

Åja. Hmm. Vet du hvordan jeg gjør det med slik jeg har?

Skrevet (endret)

Som sagt, da må du finne deg et annet tema som har menyen der du vil ha den.

Edit: Skrivefeil.

Endret av Tekola
Skrevet

Takk for svar :)

Men hva skal jeg søke på for å finne et theme som har det?

Skrevet

Du får bare gjøre som alle oss andre, bla deg igjennom de ulike temaene til du finner noe du liker ;)

Skrevet

Jeg har funnet et jeg liker. Men forstod det slik at det bare er noen av themes jeg kan få favicon på? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...