Gjest Arvid78 Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 (endret) Ser i det siste det har vært mye snakk om menn vs kvinner her så jeg tenkte vi kunne gjøre noe med det, om dere kunne skrive ned en ting, og kun en ting, dere hater med det motsatte kjønn og en ting, og kun en ting, dere elsker med det motsatte kjønn. Dette er helt subjektivt og kun basert på personlig erfaring så ingen trenger å dra frem statestikk eller linker til avhandlinger om tema. Endret 7. september 2012 av Arvid78
Krakonosj Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Hater: At de ikke forstår logikk. Elsker: At de er søte.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Hater: At de er dårlige til å gi komplimenter Elsker: At de gir så innmari gode klemmer 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Hater: At menn er så dårlige på å fortelle hva de føler Elsker: Det er så mye mindre drama.... enklere og morsommere å være sammen med dem Anonym poster: d3a34c0cc200a3b471e8e514272ff54f
Lille Solstråle Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Hater: Ikke noe konkret som gjelder alle... Elsker: Alt Men spesielt klemmer!
Gjest hogwash Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Hater: At flesteparten av dere er totalt uforståelige og uberegnelige. Elsker: At flesteparten av dere er totalt uforståelige og uberegnelige. 1
Lille Solstråle Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Hater: At flesteparten av dere er totalt uforståelige og uberegnelige. Elsker: At flesteparten av dere er totalt uforståelige og uberegnelige.
Gjest Gorgonzola Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Jeg hater absolutt ingenting ved kvinner. Elsker: Wow, den lista hadde blitt lang om jeg hadde ork akkurat nå, men overskriftene: - en eventyrlig evne til å snappe om mengder av informasjon, signaler og hendelser samtidig som deretter sorteres, analyseres, evalueres og konkluderes som kvinnelig intuisjon, hvilket det altså ikke er. - en tilnærming til unger som er både til de grader fantastisk og tidvis fundamental forskjellig fra min som jeg respekterer og beundrer så jeg blir rørt - silkehud, former, mykhet, grasiøse bevegelser, sarthet og vevre skapninger som, med god hjelp av meg, brått forvandles til villkatter som gjør at jeg både blir ekstremt kåt og nesten flau på samme tid. - alt dere er og står for som jeg ikke er men som fasinerer meg og begeistrer meg herfra til evigheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå