aviccii Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Mannen min kommer ikke hjem fra jobben før kl 20.30, så det er først da jeg har mulighet til å komme ut pga barn. Er dette for seint? Påvirker det resultater? Jogger først og fremst for å forbrenne fett.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Så vidt jeg vet har det relativt lite å si om man trener på morgen, ettermiddag eller kveld, og hva er alternativet ditt? å ikke jogge i det hele tatt? Ville tatt kveldsmaten etterpå og forbredt meg på at det kan være litt vanskelig å falle i søvn om du pleier å legge deg tidlig :-) Anonym poster: d6048e4344c96e2391327bc52713e75f
Athene Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 All trening er bra trening, så det å komme seg ut er bedre enn å bli sittende inne, uansett tid på døgnet. Når på døgnet man yter best er helt individuelt, men så lenge du kun har tid til å løpe 20.30 er det det beste tidspunktet for deg.
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Eng gang jogget jeg klokken 1 på natta. Fordelen med å løpe sent er at det er kaldere.
aviccii Skrevet 2. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2012 Av og til får jeg barnevakt på ettermiddagen, men vil gjerne ut oftere. Har en trimsykkel inne som jeg bruker på dager jeg ikke kommer meg ut. Takk for svar, da blir det nok kveldsjogging også
Gjest *Maja* Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Jogging på kvelden er supert det. Da er du utladet og fresh til klokka 21.30 og kommer til å sove knallgodt:) Når du trener på døgnet spiller ingen rolle.
Frøken Smilla Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Jogging på kvelden er supert det. Da er du utladet og fresh til klokka 21.30 og kommer til å sove knallgodt:) Når du trener på døgnet spiller ingen rolle. Det stemmer for så vidt, men vær oppmerksom på at noen (som jeg) blir mer gira av å ha trent. Jeg sover latterlig dårlig hvis jeg har trent kondisjon eller hard styrke senere enn åtte. Da er det som om jeg ligger 1 cm over madrassen hele natten ... Men så har jeg også funnet ut at jeg yter optimalt hvis jeg trener før lunsj, så man er forskjellig. Prøv deg frem. Og som noen over meg sier: heller en joggetur kl. 20.30 enn ingen joggetur! 1
lille..trille Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Det stemmer for så vidt, men vær oppmerksom på at noen (som jeg) blir mer gira av å ha trent. Jeg sover latterlig dårlig hvis jeg har trent kondisjon eller hard styrke senere enn åtte. Da er det som om jeg ligger 1 cm over madrassen hele natten ... Men så har jeg også funnet ut at jeg yter optimalt hvis jeg trener før lunsj, så man er forskjellig. Prøv deg frem. Og som noen over meg sier: heller en joggetur kl. 20.30 enn ingen joggetur! Enig. Jeg blir meget "høy" etter en treningsøkt og ligger og har maur i bena lenge etter at jeg burde ha sovnet. For min del fungerer det best å trene tidlig om morgenen, og vertfall ikke etter klokken 1900! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå