Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å lete litt rundt på nettet, men finner det ikke, så derfor spør jeg dere. Vet dere hvor mye Nikita frisør tar for en vanlig, enkel hårklipp? Er student med dårlig råd, og som regel har jeg gått til utenlandske frisører (tar rundt 200kr. klippen), men

fant ut etterhvert at klippen ikke var helt rett, men ganske skeiv...

Bor midt i oslo sentrum, så hvis dere vet om noen frisører som ikke tar mer enn 400kr. klippen, så kom med det :)

Anonym poster: aa93ef1152bc26be99fe7ebbe813b496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro du må ut med mer enn 400 hos nikita, da barneklipp koster 325 der ;)

Skrevet

:rulle::hoho::skratte:

Anonym poster: ade034601c541db6fc67a0ccd79a4cff

• Liker 2
Skrevet

herreklipp koster vel rundt 450,-..... Sjekk ut vgs med frisørlinje, det tar litt lenger tid, men det blir i alle fall ordentlig gjort!

Skrevet

Du kan jo be om å få klippe deg hos lærling, de er billigere og klippen sjekkes alltid av en erfaren frisør før det er ferdig.

Skrevet

Klipp deg hos en lærling, eller på en skole som har frisørlinje, der er det alltid billigere :) Om jeg ikke tar helt feil så er det halv pris med lærlinger. Det går også an å ringe og høre om pris før du bestiller time :)

Eller så anbefaler jeg deg å dra på til en frisørsalong som ikke er blant de mest kjente. Merke frisører som Nikita osv. er gjerne dyrere en andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...