redd!!!! Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 For noen dager siden så hadde jeg blank slim med litt fersk blod i og i dag hadde jeg hvit slim med gult i, noen som har opplevet det før? Skal ha mensen på fredag men har litt små vondt i magen og føles ut om at mensen alerede er på vei. Føler meg på en måte oppbløst av og til. Opplevd tidliger at jeg har hat blank slim med bitte litt blod men ikke så mye, el var ikke mye men mer en jeg har hat noen gang. Men aldri opplevet at jeg har hat hvit med gult i. Burde ejg oppsøke lege? Noen som har opplevet det før?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Ja, det skjer innimellom. Trur at det er hormonene som klusser seg litt til før mens, ofte får jeg mens litt tidlig de syklusene det er slik. Det er ikke noe farlig. Anonym poster: 36116239ec9e190a4ab09d56cb809918
redd!!!! Skrevet 2. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2012 oki takk for svar. Aldri opplevet det før. Men sikkert litt forandringer så lenge jeg har gått på pergotime også. Brukte det forje mnd for første gang. Så er sikkert noen forandringer som skjer da. Godt å vite at det ikke er farlig hvertfal. Kan jo selvfølge ligg gå til lege i stede for å spøre her. Men så lenge det er mulighet til og spøre her og andre har opplevet det samme så enklere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå