Aelwyn Skrevet 20. februar 2004 #1 Skrevet 20. februar 2004 Noen som har synspunkter? De har fått inn ett nytt til 550,- og jeg lurte på om det er et bra korsett? Hvilken str tilsvarer M da? Jeg må ha korsett sannsynligvis og de fra utlandet er jo like dyre som kjolen min nesten... :oops: Korsettet. Evt hvordan er det andre? Vet Tex snakket om at det var stort i str... :-)
Gjest Tex Skrevet 20. februar 2004 #2 Skrevet 20. februar 2004 Det korsettet har BC hatt hele tiden, jeg har sett det i virkeligheten. Det minner veldig om det andre de har som "alle her inne" kjøpte, men er i en mye enklere og billigere (litt "simplere") utgave.
Aelwyn Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2004 :oops: Ikke sett det jeg.... Så med er jeg for tiden. Greit det er litt "simplere" men er det bra?
Gjest Tex Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Det er vel helt greit, men jeg ville ikke satset på det på en såpass viktig dag.... Kommer an på hvor mye du "trenger" det, skal du stramme det skikkelig sitter det ikke særlig pent.... Da er det andre ti ganger bedre.
Aelwyn Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2004 Oki Tex! Takkar! Skal se litt først her i Sandefjord, og finner jeg ikke noe blir nok å bestille. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå