Gå til innhold

Får jeg et lite billån uten fast jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulighet for meg å få billån når jeg bare jobber i vikariat? Jeg har jo fast vikariat da, 100% stilling. Nå er det ikke snakk om å ta opp så veldig stort lån heller, blir ca. 40000kr, med kort nedbetalingstid. Eller er det helt umulig å få lån uten fast jobb?

Anonym poster: f160c9d37bdb3990ee77555f66f0ecdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden hver person som svarer her stiller med ulik bakgrunn, vil det nok være lurest å ta kontakt med banken fremfor å høre hva andre har gjort i tilsynelatende like tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde deltidsjobb (ikke fast, ingen bestemt prosent). Fikk billån på nesten 100000. Men, vet om folk i samme situasjon som ikke har fått lån. De ser jo på alt, har du noen anmerkninger eller noe? Jeg hadde ingen, alltid betalt regninger før forfall, sparer penger osv..

Anonym poster: 99a8b7f50f38aa873567b352e4536b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde deltidsjobb (ikke fast, ingen bestemt prosent). Fikk billån på nesten 100000. Men, vet om folk i samme situasjon som ikke har fått lån. De ser jo på alt, har du noen anmerkninger eller noe? Jeg hadde ingen, alltid betalt regninger før forfall, sparer penger osv..

Anonym poster: 99a8b7f50f38aa873567b352e4536b49

Har aldri hatt noen anmerkninger nei. Har heller ikke andre lån fra før. Har ikke noen sparepenger da, sparer kun i bsu..

TS

Anonym poster: f160c9d37bdb3990ee77555f66f0ecdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk, fulltidsstilling, vikariat. Husker ikke hvor jeg søkte først (kan ha vært DnB?), fikk ikke der uten fast jobb, men hos santander/elcon så fikk jeg uten problem. Det var et lite lån da, snakk om rundt 30 000 (tok det aldri opp forresten, brukte sparepenger i stedet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, på slike smålån er det vel bare å prøve?

Jeg fikk avslag på billån da jeg var ung og jobbet som vikar. Jeg truet med å bytte bank og da oppfylte jeg plutselig kriteriene for å få lån likevel.. Dette er flere år siden og jeg tror de er langt strengere nå, men du må bare søke så finner du ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...