2shy Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Så absolutt, flere forskjellige. Jeg anbefaler helsedeodoranten, som finnes i 3 varianter. Jeg foretrekker den typen hvor man tilfører vann på steinen, syns den er mest effektiv og renner minst. Fåes kjøpt på helsekosten og er drøy i bruk. Ellers finnes det stifter fra Tom´s (må kjøpe online) som er gode.
Gjest BabyBlue Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Jeg er VELDIG fornøyd med denne deoen. Utrolig billig er den også =) Mye bedre enn den i stick form, som var ganske tidskrevende. Før da jeg brukte vanlig deodorant (den rosa og grønne fra garnier) kunne det svi litt når jeg tok den på like etter barbering, men jeg har ikke det problemet nå lenger.
Belle de Jour Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Støtter 2shy, har brukt Helsedeodoranten i snart et år nå. Utrolig drøy! Har tidligere brukt diverse deodoranter uten aluminium, parfyme og parabener, som rett og slett ikke virket (blant annet den fra Vichy). Tok en stund å venne meg til Helsedeodoranten også, og nå fungerer den like bra som de tradisjonelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå