Gå til innhold

Forslag til bedrifter der jeg kan søke om praksisplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en situasjon der Nav vil betale for at jeg får praksisplass ved en bedrift (altså at jeg får vanlig AAP-sats av Nav, og bedriften får gratis arbeidskraft av meg). I den forbindelse spør de hvor jeg har lyst til å jobbe hen, og det virker som om alle forslag tas i mot med entusiasme. Jeg har dog et luksusproblem, kan man vel si, og det er at jeg ikke aner hvilke steder jeg skal foreslå, og hvilke bedrifter som er bra arbeidsplasser. Jeg har lyst til å jobbe i en kommunikasjonsavdeling, og har utdannelse innen dette feltet. Jeg har forståelse for at jeg ikke får noen toppjobb når jeg kommer fra Nav, og begynner gjerne på bunnen, så lenge det er mulig å jobbe seg opp.

Jeg er samfunnsengasjert og interessert i natur, dyr, trening, friluftsliv, reising, kultur, musikk, litteratur, og drømmejobben hadde vært å få skrive om temaer som interesserer meg. Jeg vil gjerne foreslå arbeidsplasser som har med mine interesser å gjøre, for eksempel...dyrebeskyttelsen, men jeg kommer ikke på så mange steder, og ikke vet jeg om bedriftene har kommunikasjonsavdeling heller. Så hvis noen har noen forslag til bedrifter eller organisasjoner i Oslo der jeg kunne passet inn, hadde jeg blitt veldig glad :)

Anonym poster: 16bea5dec6fb967e57444d27c6c0dbf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...