Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ung og frisk og mister mye hår.

Kan våkne med en liten "bolle" med hår på puten,så har begynt å sove med flette.

Men så skal jeg dusje, da mister jeg alltid enda en sånn "bolle" med hår.

Så venter jeg på at håret skal bli tørt før jeg børster det. Da er hele baderomsgulvet fylt med mitt hår. Tørker det,steller håret en siste gang og så har jeg vasken full av hår.

Oppdager også håret mitt over alt på tilfeldige steder.

Ja,jeg vet at det er normalt å miste hår, og når man ser på håret mitt så syns det ikke at jeg mister så mye som det jeg gjør,selv om jeg har ganske tynt hår.

Er dette normalt eller er det rett og slett for mye?

hva kan hjelpe??

Anonym poster: 47136e1b91071a99ac9b1e6c5208fd07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første du skal gjøre er å gå til legen, forklare problemet og be om det tas blodprøver. Håravfall kan skyldes mye, men legen er alltid første stopp.

Anonym poster: 117b95cae43aff05dd30c2189fd0011e

Skrevet

Det første du skal gjøre er å gå til legen, forklare problemet og be om det tas blodprøver. Håravfall kan skyldes mye, men legen er alltid første stopp.

Så det kan være farlig? trodde at alle mistet litt hår jeg,selv om min mengde er kanskje litt større..har også holdt på sånn lenge uten å bli skallet,derfor tenker jeg at det er normalt..

eller?

Gjest badeand1
Skrevet

Det sies jo at normalen er å miste opptil hundre hårstrå hver dag.

Skrevet

Så det kan være farlig? trodde at alle mistet litt hår jeg,selv om min mengde er kanskje litt større..har også holdt på sånn lenge uten å bli skallet,derfor tenker jeg at det er normalt..

eller?

Det er ikke normalt å miste så mye hår. Det trenger ikke å være farlig, men det er dumt å ikke gå til legen først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...