AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Anonym poster: b8ad92d9440fe138cf0707670202479a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Drit i hva som er in. Ta på deg de klærne du selv synes du er penest i, om en farge er aldri så mye moteriktig hjelper det lite dersom den får deg til å se ut som en zombie (for å sette det litt på spissen). Lykke til og gratulerer med ny jobb Anonym poster: 91596445d4c5c52233140e15585edcd0 2
FantasDick Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Om du skal jobbe i klesbutikk burde du vel på forhånd inneha litt kunnskap og interesse for klær og mote, framfor å spørre om hjelp på et forum dagen før du begynner i ny jobb. 6
kills Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Om du skal jobbe i klesbutikk burde du vel på forhånd inneha litt kunnskap og interesse for klær og mote, framfor å spørre om hjelp på et forum dagen før du begynner i ny jobb. Enig.
Mius Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Egentlig enig med dem over her, men om du er nervøs før første dag på jobb så ta deg en tur innom Narvesen og kjøp noen moteblader? Evt bruk google, sjekk ut motebladers nettsider og forskjellige blogger. http://costume.no/category/579 http://vixen.no/ http://www.vogue.com/ Og så kommer det vel litt an på hvilken butikk du jobber i, forskjell på Rasmus Tallaksen og Gina Tricot liksom.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Enig med de over her, at du burde vel ha en viss interesse hvis du skal jobbe der. Men har følgende tips: Farge: burgunder Plagg: Blazer Detaljer: blonder og paljetter Hår: fletter Gå inn på nettsiden til klesbutikken du skal jobbe i og titt litt da vel;) Lykke til=) Anonym poster: 2071d47556863d523ce01e82d88c1efc
Glynis Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Har du kikket deg rundt i din egen butikk? Det er vel den du skal representere, ikke siste mote fra Paris. 1
floony Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 (endret) Jeg jobber i klesbutikk selv! Veldig gøyal jobb er det, og selv om noen har vært litt krass mtp at du skal vite hva som er in før du begynner i den nye jobben, så henter du deg veldig fort inn når du kommer inn i rutinene og aktivt søker etter kunnskap om vareutvalget i butikken din. Snart er du mer kunnskaprik enn de fleste om det temaet du spør om. Og for å gi et svar - som andre også har nevnt: Burgunder / Vinrødt. Dette er det virkelig, virkelig mye av. Og det er en herlig farge - faktisk ble jeg overrasket over hvor fin butikken ble etter at vi fikk inn dette og fargen er kjempepopulær. Ellers er det mye blazer - men det har det vært lenge nå - og den trofaste vinterstrikken har så smått begynt å komme tikkende inn. Løse krager kommer det mer av - slik man fester på selv for å pynte opp buser/skjorter. Bluser og skjorter i seg selv har også vært i slaget en stund - disse gjennomsiktige man bare kan ha en tube-BH under. Også er det snart tid for jul med festkjoler og paljetter. Det er alltid like morsomt! Storsatsing på høye liv og ettersittende jeans, store, strikka skjerf... Jeg foreslår at du titter i infoen du sitter med på jobb og oppdaterer deg om hva som kommer, for jeg garanterer at du får masse, masse kundespørsmål om akkurat det Endret 5. september 2012 av floony
metempsychosis Skrevet 5. september 2012 #10 Skrevet 5. september 2012 Her er noe av det jeg har fått med meg: Farger: - Burgunder - Koboltblått - Flaskegrønn - Oransje - Hel-sort (antrekk) - Hel-hvitt (antrekk) - Militærgrønt Type stoff: - Blonder - Fløyel og kordfløyel - Skinn (spesielt burgunder farget, gjerne i hel-antrekk) - Pels/fuskepels (fremdeles...) - Strikk (gjerne med dyremotiv) Snitt: - Peplum - Over-sized (dette gjelder spesielt for strikke-gensere og kåper) Stikkord: - Nagler - Orientalsk-inspirert (broderier, krystaller, paljetter...), men nedtonet - Militær-stil - Spiss-tå (ta en kikk på F/W fashion-showet til Dior) - Romantisk (gotisk inspirert) Det er det jeg kommer på i farten...
lotruley Skrevet 7. september 2012 #11 Skrevet 7. september 2012 Nagler er veldig inn nå!! Ikke ta på deg en tskjorte og bukse, det blir altfor kjedelig! Bruk nagler! Det som er inn i høst er: Nagler, store strikka gensere, skinn bukser og skinn jakker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå