Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. februar 2004 #1 Skrevet 20. februar 2004 WHOHO! Denne digget jeg! http://www.tine.no/mittkjoleskap/
Arkana Skrevet 20. februar 2004 #2 Skrevet 20. februar 2004 Ikke noe nytt, denne har eksistert i flere år.
Livets datter Skrevet 20. februar 2004 #3 Skrevet 20. februar 2004 Jeg synes ikke denne var så bra. Jeg skrev inn noen få ingredienser bare for å teste; "Melk, ost, pølser, smør, falukorv og skinke" Jeg fikk bl.a. opp denne oppskriften: "Fløtegratinerte poteter" ingredienser: • 8 poteter • 2 fedd hvitløk • 1 ts salt • ½ ts pepper • 2-2.5 dl TINE kremfløte • Norvegia eller TINE Gratineringsost Men hvem har sagt at jeg har poteter, hvitløk, kremfløte osv??? Da er jeg jo like langt. Poenget er vel at jeg skal få forslag til ting jeg kan lage av det jeg har i kjøleskapet??? :klø:
Arkana Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Jeg synes ikke denne var så bra. Jeg skrev inn noen få ingredienser bare for å teste; "Melk, ost, pølser, smør, falukorv og skinke" Jeg fikk bl.a. opp denne oppskriften: "Fløtegratinerte poteter" ingredienser: • 8 poteter • 2 fedd hvitløk • 1 ts salt • ½ ts pepper • 2-2.5 dl TINE kremfløte • Norvegia eller TINE Gratineringsost Men hvem har sagt at jeg har poteter, hvitløk, kremfløte osv??? Da er jeg jo like langt. Poenget er vel at jeg skal få forslag til ting jeg kan lage av det jeg har i kjøleskapet??? :klø: De regner med at de fleste har en del basisvarer i huset (som mel, smør, melk, krydder ++).
Gjest Tex Skrevet 20. februar 2004 #5 Skrevet 20. februar 2004 Enig, jeg fikk opp oppskrifter på bl a pannekaker, jeg hakke no melk... Stod at jeg skulle bruke pannekakemix, hakke det heller jeg.....
Nilma Skrevet 20. februar 2004 #6 Skrevet 20. februar 2004 Det finnes bedre sider der ute, f.eks. hos Epicurious.
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2004 #7 Skrevet 20. februar 2004 Mel, smør, melk og krydder er ikke nødvendigvis basisvarer! Og det er uansett teit å foreslå en oppskrift med noe man ikke ber om. Denne er fin, har ikke brukt den så mye, men... http://www.cookingbynumbers.com/
Gjest GreenSky Skrevet 20. februar 2004 #8 Skrevet 20. februar 2004 Enig' date=' jeg fikk opp oppskrifter på bl a pannekaker, jeg hakke no melk... Stod at jeg skulle bruke pannekakemix, hakke det heller jeg.....[/quote'] Du kan fint lage pannekaker uten melk. (Det gjør jeg, er allergisk) Du må bare ha litt mer egg i røra.
Gjest agurk Skrevet 22. februar 2004 #10 Skrevet 22. februar 2004 Ikke noe nytt' date= denne har eksistert i flere år. Denne var skikkelig dårlig. Klarte ikke foreslå noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå