Gå til innhold

Hvilken parfyme HATER du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen parfymer dere absolutt ikke tåler lukten på. Som får dere til å brekke dere og bli direkte kvalm av?

Jeg personlig hater puma-flowing ! Var en som brukte den som stod ved siden av meg, og jeg måtte holde pusten. :P ugh

Grunnen til at jeg lurer på dette, er fordi jeg har mange parfymer og lurer på hvilken jeg absolutt ikke skal bruke, og hvilken jeg skal styre unna i nærmeste fremtid.

Anonym poster: ed40f52610f11b51760447b29e4be76e

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er det noen parfymer dere absolutt ikke tåler lukten på. Som får dere til å brekke dere og bli direkte kvalm av?

Jeg personlig hater puma-flowing ! Var en som brukte den som stod ved siden av meg, og jeg måtte holde pusten. :P ugh

Grunnen til at jeg lurer på dette, er fordi jeg har mange parfymer og lurer på hvilken jeg absolutt ikke skal bruke, og hvilken jeg skal styre unna i nærmeste fremtid.

Anonym poster: ed40f52610f11b51760447b29e4be76e

chanel no.5. Stinker gammel dame parfyme.

• Liker 10
Skrevet

denne ... Synes den er helt forferdelig:(

(lurer på om jeg fikk til linken)

• Liker 8
Gjest BettyBoop
Skrevet

denne ... Synes den er helt forferdelig:(

(lurer på om jeg fikk til linken)

å. jeg syns den lukter godt jeg... :sjenert:
  • Liker 12
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har enda ikke luktet en parfyme som har gjort meg direkte kvalm, men jeg har heller ikke skjønt greia med Chanel No 5. Syns den lukter gammel dame, så jeg blir overrasket når unge kvinner sier de bruker denne.

• Liker 7
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har enda ikke luktet en parfyme som har gjort meg direkte kvalm, men jeg har heller ikke skjønt greia med Chanel No 5. Syns den lukter gammel dame, så jeg blir overrasket når unge kvinner sier de bruker denne.

Ja jeg og. Vet jo at marilyn monroe brukte den, men jeg tenker hadde hun levd nå hadde hun vært gammel, og gamle damer bruker sikkert parfymer som var populære da de selv var unge.
Skrevet

Ja, og den der med rød kork. Red door?

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg liker generelt ikke parfymer som lukter veldig krydder, liker best lette og friske parfymer.

• Liker 1
Skrevet

Jean Paul for menn, den flasken som er formet som en mann. Fy, som den lukter.

• Liker 9
Gjest Memories
Skrevet

Jean Paul for menn, den flasken som er formet som en mann. Fy, som den lukter.

Syns den er kjempegod jeg. Pleier å lukte meg ihjel når jeg merker at noen har den på :P

• Liker 14
Skrevet

Marc Jacobs Daisy. Jeg blir ikke direkte kvalm, men jeg synes den lukter dovaskemiddel og greier for alt i verden ikke å skjønne hvorfor så mange liker den.

Anonym poster: 2ffe3c09a431ddd0d2e17935627bf7e8

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Marc Jacobs Daisy. Jeg blir ikke direkte kvalm, men jeg synes den lukter dovaskemiddel og greier for alt i verden ikke å skjønne hvorfor så mange liker den.

Anonym poster: 2ffe3c09a431ddd0d2e17935627bf7e8

Parfyme som lukter lavendel. Lukter toalettrens

Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Det er vel en av de få klassiske duftene som aldri vil gå av moten.

Bruker den ikke selv, men den minner meg om et menneske som stod meg veldig nær.

For meg vil den duften alltid ha en stor og spesiell stjerne.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Det er vel en av de få klassiske duftene som aldri vil gå av moten.

Bruker den ikke selv, men den minner meg om et menneske som stod meg veldig nær.

For meg vil den duften alltid ha en stor og spesiell stjerne.

bestemoren din? Ikke for å være frekk, men en på alder med en bestemor ville gjerne bruke den? Endret av BettyBoop
Skrevet

Hypnotic poison og alt annet som lukter "gammel kjærring" :)

• Liker 1
Skrevet

bestemoren din? Ikke for å være frekk, men en på alder med en bestemor ville gjerne bruke den?

Jeg bruker av og til Chanel No 5, mulig jeg er gammel (35), men ikke bestemor.

• Liker 3
Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Nei, jeg er jo en gammel bestemor selv ... Chanel No 5 minner meg om mor.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke Angel, skikkelig tung hodepinelukt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...