Gå til innhold

til deg som er alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

leser hele tiden her inne om ensomme kvinner, noen sliter med ingen venner, dårlig med penger, plagsomme xr osv, andre igjen tar til takke men ons får og dekke behov, men drømmer om mer.

så sitter jeg her da, en normal mann i min beste alder og føler jeg har så utrolig mye og gi, men ingen og gi til!

så hvor i all verden er dere kvinnene? når jeg prøver datingsider er det labert med respons, by flyging er jeg ferdig med, er god på flørting menn det blir med flørtingen.

så hvor kan jeg risikere og bli kjent med dere?

Anonym poster: 39d03db9a9b4a6df4fb0c3cacdff6571 :smilyblomst:

Anonym poster: 094fa7439de869831bd9871e1ffecec0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Høymann
Skrevet

Kanskje lurere å skrive det som en bruker og ikke som AB. Nå kan jo ingen jenter svare deg på pm om de er mer nysgjerrige...

• Liker 3
Skrevet

Det er gjerne en grunn til at slike kvinner ikke får menn ...

Skrevet

Du kan nok risikere å komme til å møte på den rette jenten hvorsomhelst, så være forberedt! :) ..men det jeg lurer på, er: hvis du er god på å flørte, hvorfor blir det med det?

Skrevet

Problemet er at mange er altfor glade i å sitte hjemme og klage (og skrive på nettforumer) istedenfor å følge rådene de får

• Liker 4
Skrevet

Ts her.

jeg er usikker på når jeg skal slutte og flørte og heller vise at dette er mer enn bare flørt, damene tenker vel at jeg ikke er interesert i noe mer enn flørting og det hele ender med ingen ting.

Anonym poster: 707b54545d07b9fae928caba7c1e91f3

Skrevet

Men da må du jo sørge for fremdrift! Legg ut små hint/tvetydigheter om fremtiden så ser du jo fort hva slags respons du får. Vær litt frempå, men ikke innpåsliten :-)

Skrevet

Damene er som regel like usikre selv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er her, og jeg er også anonym. Er 31 år og holder meg bare med nære venner og familie og jobben. Får ikke møtt noen ved å være så asosial, men tenker å bli med på kurs. Mange fine damer på malekurs og tegnekurs! Der finner du meg ;)

Men om du ønsker en veldig sporty dame, så kan du bli med i en joggeklubb eller treningsklubb?

Anonym poster: 02bc08a3f3e442d48c32ccde3b8870ca

• Liker 3
Skrevet

Du kan helt sikkert møte noen koselige jenter her ja ;-)

• Liker 1
Skrevet

Det er gjerne en grunn til at slike kvinner ikke får menn ...

Kan du komme med et eksempel?

--

TS: Hvor enn usikker du er med flørtingen, så mener jeg at det aller viktigste er å være seg selv, og å være ærlig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...