Gå til innhold

Kattungen oppfører seg veldig merkelig, trenger råd:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

For 10 minutter siden satt innekatten vår i vinduet mens jeg sto med oppvasken. Plutselig sprang hun som en gal vekk derfra og ned på gulvet. Hun begynte å slikke seg om munnen og vaske ene poten akkurat som om hun skulle få noe vekk eller hadde vondt. Tenkte kanskje det kunne være at hun hadde lekt med en veps, men jeg hørte ikke noe veps. Hun blunker veldig mye med øynene og vasker seg om munnen, og blir helt plutselig kjemperedd oss og løper fra oss og gjemmer seg! Skjønner ikke hva som har skjedd, hun har aldri oppført seg sånn. Er det noen som kan hjelpe meg som vet hva som foregår? Har prøvd å se på potene hennes, men kunne ikke se noe hevelse. Når vi får tak i henne og opp i armene, vrir hun seg ut av armene og hopper ned. Dette har hun heller aldri gjort før. Kjentes også ut som hun pustet ganske fort, men mulig det er fordi hun er skremt av noe eller bare er sliten etter å løpe.

Hjelp meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du sett hevelse i munnen eller halsen? Hvis pus har prøvd å fange en veps, så kan det ha den ha blitt stukket der. Hadde ikke nølt med å ringe vaktdyrlege hvis det ser ut som om pus har vansker med å puste! Bedre å være på den sikre siden! :)

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Skrevet

Har du sett hevelse i munnen eller halsen? Hvis pus har prøvd å fange en veps, så kan det ha den ha blitt stukket der. Hadde ikke nølt med å ringe vaktdyrlege hvis det ser ut som om pus har vansker med å puste! Bedre å være på den sikre siden! :)

Nei, men har sett at den ene poten ser litt større ut enn den andre, men hun går normalt på den. Tenkte det kunne være noe sånt, at hun har prøvd å fange den med potene, og blitt stukket. Ringte veterinær istad, og hun sa at hun trodde den var stukket, og at så lenge katten ikke er apatisk så skal det gå over av seg selv. Skal se det an iløpet av dagen, og hvis hun blir verre så kunne jeg komme inn hvis jeg følte for det. Nå ligger hun på gulvet ved siden av meg, hun har fått roet seg litt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...