Gulljenten Skrevet 2. september 2012 #1 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg er en typisk nordisk jente, med lyst hår, lys hud, og selvfølgelig - lyse vipper. Vippene er ikke spesielt lange eller buet oppover. Jeg bruker vippetang og klarer å få dem til å få en ganske perfekt bue, men når jeg tar på maskara så "faller" de ned, og står rett ut.. noe som ikke er sååå pent.. Har noen tips? Finnes det noe som "vipper-hårspray" aktig? Hva som helst, kjerringråd, jeg er så lei! PS. løsvipper er ikke et alternativ, da jeg ikke er interessert i å bruke løsvipper hver dag.. Er evig takknemlig for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #2 Del Skrevet 2. september 2012 Grunnen til det er at du ikke bruker vannfast maskara. Covergirl Lash Blast Waterproof, Loreal Million Lashes Waterproof, Maybelline Colossal Waterproof..... Anonym poster: 184bfe85bde82dda88e895fa13f3dde8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuffen Skrevet 3. september 2012 #3 Del Skrevet 3. september 2012 Grunnen til det er at du ikke bruker vannfast maskara. Covergirl Lash Blast Waterproof, Loreal Million Lashes Waterproof, Maybelline Colossal Waterproof..... Anonym poster: 184bfe85bde82dda88e895fa13f3dde8 Å ? Dette var nytt for meg, men takker så mye for tipset (selv om det ikke var jeg som spurte) ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. september 2012 #4 Del Skrevet 3. september 2012 Du tar et tynt, tynt lag med vannfast mascara på vippene først, krøller de, også tar du på vanlig mascara. Gjør at buen holder seg mye lenger =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #5 Del Skrevet 3. september 2012 Denne: http://www.makeupall...p?itemid=138113 Først vippetangt, så primer/basen og deretter mascara. Påfør mascaren like etter primer på hvert øye for best resultat (altså gjør deg ferdig med primeren og mascaraen på det ene øyet før du begynner på det andre). Mulig det blir enda bedre med vannfast mascara Anonym poster: f7c4bc0e1e9f51b3a8c0eb0baeeb6185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuffen Skrevet 3. september 2012 #6 Del Skrevet 3. september 2012 Hm. Fortsatt mye å lære på mascara-fronten, skjønner jeg... Takk igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #7 Del Skrevet 3. september 2012 Det er egentlig ganske selvforklarende. Maskara som ikke er vannfast inneholder vann. Krøller du feks. håret og tilfører vann etterpå vil ikke krøllen holde seg. Samme med øyevipper. Anonym poster: 184bfe85bde82dda88e895fa13f3dde8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulljenten Skrevet 5. september 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 5. september 2012 Åå, tusen takk dere! Masse nyttige tips! Noen som vet om en bra vannfast maskara eller en bra maskarabase? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #9 Del Skrevet 6. september 2012 Åå, tusen takk dere! Masse nyttige tips! Noen som vet om en bra vannfast maskara eller en bra maskarabase? Som mascara base anbefaler jeg den fra Shiseido som jeg linket til i innlegget ovenfor her Anonym poster: f7c4bc0e1e9f51b3a8c0eb0baeeb6185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poko Skrevet 6. september 2012 #10 Del Skrevet 6. september 2012 eller så kan du få permanent (ca 1 mnd) vippekrøll ved diverse skjønnhetssalonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #11 Del Skrevet 7. september 2012 Åå, tusen takk dere! Masse nyttige tips! Noen som vet om en bra vannfast maskara eller en bra maskarabase? Jeg var den første som svarte deg, og skrev også hvilke favoritter jeg har. Anonym poster: 184bfe85bde82dda88e895fa13f3dde8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå