AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Trenger tips til filmer og serier med en lesbisk storyline. Noen tips? Anonym poster: 501c0f242e9dd4046d12973a2fcd3af7
Wanita Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 The L word er den jeg kommer på i farta.
plix Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Fucking Åmål, en svensk film. Om jeg husker rett var dette om en ung usikker jente som likte en annen jente.
Gjest Borghild Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Fucking Åmål er dødskul! Varfår måste vi bo her i jävla fucking kuk-Åmål?
skreppamedleppa Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Her http://www.gaysir.no/butikk/index.cfm?sbm=1&produktkategori=29 finner du mange gode lesbiske serier og filmer. Jeg har begynt på andre sesong av "lip service", som minner om L word
Kassiopeia Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 -Imagine me & you er en koselig film. - Monster - Sugar Rush - Boys don't cry Nå vet jeg at du spør etter lesbisk innhold men må bare nevne en utrolig bra tv-serie om homofile som heter Queer as folk (den amerikanske versjon). Serien omhandler to lesbiske også! Anbefales på det sterkeste!
Sinner Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Jeg liker generelt ikke typiske "lesbefilmer" siden storyen så ofte er så platt noe som gjør filmene veldig dårlige i mine øyne men en film jeg synes er veldig søt er kyss mig. Litt kjedelig innhold men gode skuespillere og for første gang jeg har sett : realistiske sexscener. Boys don`t cry er er bra, så veldig lesbisk er den ikke men den har jo lesbisk innhold på en måte. The world unseen er helt grei men skuespillerne er pene så verdt å se bare pga av det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Mange gode tips her. Har sett det meste, men Queer as folk og The world unseen har jeg ikke sett. Anonym poster: 501c0f242e9dd4046d12973a2fcd3af7
Gjest Uanonymbruker Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 Loving Annabell og Fingersmith liker jeg godt:)
Sinner Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 I can`t think straight - samme skuespillerne som the world unseen,
Rainbow Skrevet 2. september 2012 #11 Skrevet 2. september 2012 Mange bra nevnt her allerede, jeg liker veldig godt Annabel-filmen og Imagine Me and You. I can’t think straight er nydelig. Det meste av Sarah Waters er jo filmatisert, men det kan bli litt mye gamledager. "Tipping the velvet" er min favoritt av dem, i alle fall. Mye rare filmer i den sjangeren, altså, men det dukker jo opp noen fine innimellom! Hos det britiske lesbe-bladet Diva kan du finne masse info om filmer: http://www.divadirect.co.uk/dvd.html
Gjest Uanonymbruker Skrevet 2. september 2012 #12 Skrevet 2. september 2012 Mange bra nevnt her allerede, jeg liker veldig godt Annabel-filmen og Imagine Me and You. I can’t think straight er nydelig. Det meste av Sarah Waters er jo filmatisert, men det kan bli litt mye gamledager. "Tipping the velvet" er min favoritt av dem, i alle fall. Mye rare filmer i den sjangeren, altså, men det dukker jo opp noen fine innimellom! Hos det britiske lesbe-bladet Diva kan du finne masse info om filmer: http://www.divadirect.co.uk/dvd.html Henger meg på tipping the velvet!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #13 Skrevet 2. september 2012 Lost and delirious Anonym poster: 447a73432fc64fa1f2a299ab81f468b1
plix Skrevet 2. september 2012 #14 Skrevet 2. september 2012 Fucking Åmål er dødskul! Varfår måste vi bo her i jävla fucking kuk-Åmål? Haha ja :-P Husker jeg satt å så på denne filmen ofte da filmen var ny;) Føler meg nesten gammel nå når jeg tenker på hvor mange år siden det er blitt allerede :O
fruBeist Skrevet 2. september 2012 #15 Skrevet 2. september 2012 The real l-word Jeg så de to første sesongene på youtube nå i sommer.
Gjest Borghild Skrevet 2. september 2012 #16 Skrevet 2. september 2012 Haha ja :-P Husker jeg satt å så på denne filmen ofte da filmen var ny;) Føler meg nesten gammel nå når jeg tenker på hvor mange år siden det er blitt allerede :O Hehe, jeg så den to ganger på kino. Hvor gammel er den egentlig? 98. 99 en gang? Isj, føler meg gammel jeg også når jeg tenker på hvor lenge det er siden. Føles jo som igår.
HeadsVsTails Skrevet 1. oktober 2012 #17 Skrevet 1. oktober 2012 Noen titler som jeg synes er verdt å se, noen mer enn andre Serier: Lip Service, ingen over, ingen ved siden av! L Word of course... Exes and Ohs Sugar Rush Filmer: Loving Annabelle Bloomington Kyss Mig A Marine Story Elena Undone Imagine me and you Out at the wedding If These Walls could talk 2 Bound I can't think straight Lost and delirious Puccini for beginners The four-faced liar When night is falling Nina's heavenly delights Better than chocolate The gymnast Running on empty dreams It's in the water Goldfish memory And then came lola
digitalw Skrevet 5. oktober 2012 #18 Skrevet 5. oktober 2012 But i'm a cheerleader The truth about jane Lost and delirious
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå