Gå til innhold

Filmer/serier med lesbisk innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til filmer og serier med en lesbisk storyline. Noen tips?

Anonym poster: 501c0f242e9dd4046d12973a2fcd3af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The L word er den jeg kommer på i farta.

Skrevet

Fucking Åmål, en svensk film. Om jeg husker rett var dette om en ung usikker jente som likte en annen jente. :)

Gjest Borghild
Skrevet

Fucking Åmål er dødskul!

Varfår måste vi bo her i jävla fucking kuk-Åmål? :popcorn:

Skrevet

-Imagine me & you er en koselig film.

- Monster

- Sugar Rush

- Boys don't cry

Nå vet jeg at du spør etter lesbisk innhold men må bare nevne en utrolig bra tv-serie om homofile som heter Queer as folk (den amerikanske versjon). Serien omhandler to lesbiske også! :) Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Jeg liker generelt ikke typiske "lesbefilmer" siden storyen så ofte er så platt noe som gjør filmene veldig dårlige i mine øyne men en film jeg synes er veldig søt er kyss mig. Litt kjedelig innhold men gode skuespillere og for første gang jeg har sett : realistiske sexscener.

Boys don`t cry er er bra, så veldig lesbisk er den ikke men den har jo lesbisk innhold på en måte.

The world unseen er helt grei men skuespillerne er pene så verdt å se bare pga av det.

Skrevet

Mange gode tips her. Har sett det meste, men Queer as folk og The world unseen har jeg ikke sett.

:)

Anonym poster: 501c0f242e9dd4046d12973a2fcd3af7

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Loving Annabell og Fingersmith liker jeg godt:)

Skrevet

I can`t think straight - samme skuespillerne som the world unseen,

Skrevet

Mange bra nevnt her allerede, jeg liker veldig godt Annabel-filmen og Imagine Me and You. I can’t think straight er nydelig.

Det meste av Sarah Waters er jo filmatisert, men det kan bli litt mye gamledager. "Tipping the velvet" er min favoritt av dem, i alle fall.

Mye rare filmer i den sjangeren, altså, men det dukker jo opp noen fine innimellom! Hos det britiske lesbe-bladet Diva kan du finne masse info om filmer: http://www.divadirect.co.uk/dvd.html

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Mange bra nevnt her allerede, jeg liker veldig godt Annabel-filmen og Imagine Me and You. I can’t think straight er nydelig.

Det meste av Sarah Waters er jo filmatisert, men det kan bli litt mye gamledager. "Tipping the velvet" er min favoritt av dem, i alle fall.

Mye rare filmer i den sjangeren, altså, men det dukker jo opp noen fine innimellom! Hos det britiske lesbe-bladet Diva kan du finne masse info om filmer: http://www.divadirect.co.uk/dvd.html

Henger meg på tipping the velvet!

Skrevet

Lost and delirious :hjertesmil:

Anonym poster: 447a73432fc64fa1f2a299ab81f468b1

Skrevet

Fucking Åmål er dødskul!

Varfår måste vi bo her i jävla fucking kuk-Åmål? :popcorn:

Haha ja :-P Husker jeg satt å så på denne filmen ofte da filmen var ny;) Føler meg nesten gammel nå når jeg tenker på hvor mange år siden det er blitt allerede :O

Skrevet

The real l-word :jepp:

Jeg så de to første sesongene på youtube nå i sommer.

Gjest Borghild
Skrevet

Haha ja :-P Husker jeg satt å så på denne filmen ofte da filmen var ny;) Føler meg nesten gammel nå når jeg tenker på hvor mange år siden det er blitt allerede :O

Hehe, jeg så den to ganger på kino. :) Hvor gammel er den egentlig? 98. 99 en gang? Isj, føler meg gammel jeg også når jeg tenker på hvor lenge det er siden. Føles jo som igår.

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen titler som jeg synes er verdt å se, noen mer enn andre :)

Serier:

Lip Service, ingen over, ingen ved siden av! :)

L Word of course...

Exes and Ohs

Sugar Rush

Filmer:

Loving Annabelle

Bloomington

Kyss Mig

A Marine Story

Elena Undone

Imagine me and you

Out at the wedding

If These Walls could talk 2

Bound

I can't think straight

Lost and delirious

Puccini for beginners

The four-faced liar

When night is falling

Nina's heavenly delights

Better than chocolate

The gymnast

Running on empty dreams

It's in the water

Goldfish memory

And then came lola

Skrevet

But i'm a cheerleader

The truth about jane

Lost and delirious

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...