AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Skal i bursdag til en jente som blir to år. Hva er populært i den alderen? Tenker leker, figurer osv. Hva liker dem? Anonym poster: 419368e04b1d4343a4df1744fb8bcd71
langbein86 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 jeg kjøpte dukkeseng til min 2 år gamle niese, den var veldig populær. men alle 2 åringer er jo ikke like. hun jeg kjenner er veldig glad i dukker, mens andre ikke er det.. hør med foreldrene om de har noen tips?
Silfen Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Little People er alltid en vinner. Koppesett, dukker, puslespill, farger, bøker.
Gjest chiki Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Mi jente som blir 2 år neste måned liker å tegne, dukker, dyrefigurer, dyrebamser, puslespill, bøker. Så er hun veldig opptatt av traktor, buss, biler og gravemaskiner for tiden. Så liker hun filmer med dyr, musikk og leker:) Type knerten, toy story, lady og landstrykeren osv
Britt Banditt Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Det mest populære her er trehjulssykkel. Den fra DBS koster i underkant av 300,- på XXL. Dukkevogna og puslespill er også veldig populært. Og bøker med dyr.
Dricka Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Hello kitty! dokka vår var helt frelst..
tingeling Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Glorete kjoler som man ikke trenger å være forsiktig med. H&M har som regel en del kjoler m tyllskjørt etc. Datteren min og alle hennes kusiner har elsket å kle seg ut, og da er det som regel prinsessekjoler som gjelder, men de må være lette å ta av / på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå