QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Mørkere eller lysere enn du hører deg selv? Eller er den det samme? Min er lysere når jeg vet det er en jente som skriver og det samme som min egen når jeg vet det er en mann. Det er kanskje vanlig det. Hvis noen skriver: på forumet, så blir den lysere uansett kjønn. :gjeiper:
Stueloff Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Sånn er det for meg også. Hvis jeg f.eks. leser en post jeg gikk utifra hadde en kvinnelig forfatter, men som viser seg å være en mann, så tenker jeg noe sånt som "oi, stemmen jeg leste i ble jo helt feil". Hvis jeg leser engelske bøker med britisk forfatter så er stemmen i hodet britisk, og er forfatteren amerikansk så leser jeg i amerikansk, og siden jeg leste mye Harry Potter i ungdomsårene så utviklet jeg en britisk aksent når jeg snakker engelsk også. Leser jeg gjennom noe jeg selv har skrevet så er stemmen mørkere enn min egen av en eller annen grunn. 1
Minya Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Ikke-eksisterende. oO Jeg leser fortere enn jeg snakker, eller kan "gjenfortelle" en stemme i hodet, så om det er en stemme der, er det bare en svak hvisking.
Silfen Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Det er ingen stemmer. Men jeg leser på en måte med personens dialekt om jeg vet hvor de er fra. Men ikke skikkelig, mer sånn hørdy gørdy.
Cata Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Har ingen stemme i hodet, jeg bare tar inn ordene og danner bilder når jeg leser. 2
TheHairyToothfairy Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 dyp, ru og sexy. litt sean connery. 1
GammelKaktus Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Muligens jeg er litt sær men jeg har ingen spesiell stemme. Hvis jeg leser en bok så ser jeg handlingen som den er beskrevet, blir nesten som å se tv. 3
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Har jeg stemme, leser jeg ikke lengre inni meg. 2
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Min stemme er sånn her; (Nå later jeg som om jeg leser en random dårlig krim-novelle) " Svein-are tittet opp på himmelen, den var mørk. FAEN DU ER EN JÆVLA TAPER, DU SUGER SÅ JÆVLIG!! Solnedgangen dannet et rødt teppe av skyer. Fargen minnet han om blodbadet han hadde vært vitne til tidligere i dag, i leiligheten til Sam-tove. Å DU DIN JÆVLA TAPERHORE! DU VET INGEN LIKER DEG! " Det er helt forferdelig!! 1
Silfen Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Du er bare gal, ingen fremtid for gærninger.
Suzy Skrevet 3. september 2012 #11 Skrevet 3. september 2012 Ikke-eksisterende. oO Jeg leser fortere enn jeg snakker, eller kan "gjenfortelle" en stemme i hodet, så om det er en stemme der, er det bare en svak hvisking. What she said. Har ingen stemme i hodet når jeg leser - kjennes som ordene bare går rett inn i hodet 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #12 Skrevet 3. september 2012 Du er bare gal, ingen fremtid for gærninger. Crazies rule the world! 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2012 (endret) Du er bare gal, ingen fremtid for gærninger. Hahahaha Vi gale har det godt. Ja, noen ganger er det ikke stemmer, men når jeg lever meg inn i det jeg leser, så kommer stemmene Endret 3. september 2012 av Evilposelos
melly666 Skrevet 3. september 2012 #14 Skrevet 3. september 2012 Jeg er veldig dårlig på å lage ting i hodet. Er ofte jeg "leser" innvendig, men kan ikke høre det. Mer som at jeg vet ordene er der, og hjernen vektlegger de, men ingen lyd. Har det på samme måte når jeg skal lukke øynene og se for meg noe. Jeg vet det liksom skal være der (si ansiktet til kjæresten - eller noe enkelt som hammer) men jeg klarer ikke å se det. Har ikke noe bestemt utseendet i det hele tatt.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 3. september 2012 #15 Skrevet 3. september 2012 Min er litt sånn teatralsk, men med min egen stemme, og så ser jeg bilder av det jeg leser inni hodet samtidig. 1
Lille Solstråle Skrevet 3. september 2012 #16 Skrevet 3. september 2012 Jeg leser likt som om jeg skulle lest høyt for et barn; med forskjellige stemmer til de forskjellige menneskene 1
Anoia Skrevet 3. september 2012 #17 Skrevet 3. september 2012 Jeg har heller ikke noen konkret "lesestemme" i hodet, bare en slags ubestemmelig hvisking eller noe. Dvs, noen ganger gir jeg enkelte karakterer veldig konkrete stemmer for å leve meg mer inn i historien. Av og til kan det slå veldig feil. Som den gagen da jeg endte opp med å ufrivillig gi en rar gammel mann stemmen til den pedofile gamlingen i Family Guy. Kunne IKKE få det ut av hodet igjen 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. september 2012 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2012 Jeg har heller ikke noen konkret "lesestemme" i hodet, bare en slags ubestemmelig hvisking eller noe. Dvs, noen ganger gir jeg enkelte karakterer veldig konkrete stemmer for å leve meg mer inn i historien. Av og til kan det slå veldig feil. Som den gagen da jeg endte opp med å ufrivillig gi en rar gammel mann stemmen til den pedofile gamlingen i Family Guy. Kunne IKKE få det ut av hodet igjen Huffda.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 3. september 2012 #19 Skrevet 3. september 2012 alle her inne har også stemmer, og jeg vet hvordan absolutt alle her inne ser ut, inni hodet mitt :D Det er jammen ikke mange stygge mennesker her! 2
TheHairyToothfairy Skrevet 3. september 2012 #20 Skrevet 3. september 2012 alle her inne har også stemmer, og jeg vet hvordan absolutt alle her inne ser ut, inni hodet mitt :D Det er jammen ikke mange stygge mennesker her! jævlig spent på hvordan jeg høres ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå