Gå til innhold

jenjenhouse.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel en av de derre "kinakjole"-sidene, og jeg har hørt og lest en del lite fordelaktig om dem. Man kan vel sikkert ha flaks og få noe greit, men jeg tror sjansen for det motsatte er langt større, dessverre.

Jeg kan anbefale disse Det er selvsagt litt dyrere enn disse kinakjole-sjappene, men så er det også tryggere; i betydningen at du vet du får kvalitet. For nettsiden jeg viser til, er til en liten brudesalong i New Jersey. De lager ikke kopier av originale designkjoler, og de lager kvalitetskjoler. Amens her på forumet kjøpte sin brudekjole der, og jeg er i kontakt med de for å bestille min der. Fantastisk god service, og jeg har sjekket både via Google, og sett på nettside + facebooksiden til firmaet, og det virker veldig seriøst og veldig bra :)

• Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg har veldig gode erfaringer med jenjen house. Mamma kjøpte kjole der til vi giftet oss, eneste var at den var litt lang, og litt stor i bysten. Men det var vår feil som målte feil.. Kjolen var nydelig, og god kvalitet på stoffet.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Eneste erfaringen jeg har med firmaet er at en jeg kjenner skulle bestille kjole derfra. Kjolen som var avbildet på nettsiden så luftig og lett ut og hadde en nydelig farge. Kjolen som kom i posten veide et tonn og fargen lignet ikke i det hele tatt.

Skrevet

Har så definitivt hørt om google. Men jeg vet faktisk om to jenter som har bestilt skoleballkjoler derfra og som var veldig fornøyde. Og det er vel ikke helt sånn at aaalt på google stemmer bestandig.

Tusen takk for svar alle :)

• Liker 2
Skrevet

I alle dager for en merkelig kommentar. Forum som dette kan jo selvfølgelig legges helt ned. Alt kan jo uansett søkes på google. Om man skal tro alt man finner der er jo en helt annen sak ;-)

• Liker 5
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Veldig fornøyd med kjolen min derfra,nydelig arbeid og god kvalitet :)

Skrevet
I alle dager for en merkelig kommentar. Forum som dette kan jo selvfølgelig legges helt ned. Alt kan jo uansett søkes på google.

Så det eneste formålet med Kvinneguiden er å spørre om ulike nettsteder er bra eller ikke?

Skrevet

ja. det er kun det vi driver med her inne. sånn har det foresten alltid vært her.

• Liker 1
Skrevet

Så det eneste formålet med Kvinneguiden er å spørre om ulike nettsteder er bra eller ikke?

Eh... nei. Men du vet vel at google finner det meste. I praksis behøver man ikke spørre om hva som er tradisjon, hvilke klær man skal ha på seg, hvilke lokaler man bør velge, hvor man får kjøpt gode kaker osv. osv. osv. Alt dette kan jo også finnes på google. Det vet du vel. Når man diskuterer hvordan man skal lage til et selskap som jo bryllup er- så er det forhåpentligvis ikke bare spørsmål som "hvor skal jeg plassere min stebror som drikker for mye og ikke liker trynet på min stemor" osv. ;-)

• Liker 2
Skrevet

Det som er problemet med å google Jenjen House er at man får masse treff på to ytterligheter, så til de grader fornøyde kundeanmeldelser og scamanklager. Det er ikke lett å finne en hendig samling objektive omtaler av dem, men her er det en del.

Siden jeg kjenner til dem fra en annen kant enn bryllup: det er ikke en sånn svindeloperasjon hvor de tar pengene dine og stikker, de har drevet i flere år og leverer som oftest. Kvaliteten på kjolene og kundeservicen er STERKT varierende, men har så vidt jeg vet blitt jevnt bedre med årene. Grunnen til at det svinger heftig er naturligvis at de driver med klassisk sweatshop-produksjon av kopikjoler. Hit or miss, i tillegg til de etiske problemene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...