Gå til innhold

Nei nå gir jeg snart opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i midten av 20-årene og har aldri hatt kjæreste. For noen dager siden lagde jeg profil på sukker, i håp om at drømmemannen kanskje skulle dukke opp der.

I kveld har jeg sett igjennom 100 (!) sider med single gutter fra hele landet, og jeg syntes ikke en eneste en var kjekk.

Ja jeg er et håpløst tilfelle. Er det håp for meg likevel? :sukk:

Anonym poster: 8f85c77a5ea3eecb1daeb1de4bc9300d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i midten av 20-årene og har aldri hatt kjæreste. For noen dager siden lagde jeg profil på sukker, i håp om at drømmemannen kanskje skulle dukke opp der.

I kveld har jeg sett igjennom 100 (!) sider med single gutter fra hele landet, og jeg syntes ikke en eneste en var kjekk.

Nei, når du klarer å se på 500 menn uten å finne noen som helst av dem overfladisk attraktive så finnes det ikke håp. Er så en skulle tro du har et skap å komme ut av.

• Liker 6
Skrevet

Håpløst er det helt sikkert ikke men mulig du bl.a. burde sette kravene til utseende noe ned. Han må vel ikke se ut som en 10-er?

• Liker 2
Skrevet

Hadde noen av dem skrevet noe interessant på profilen sin da?

• Liker 1
Skrevet

Ehhhm.. når du er midten av 20 åra, og jeg er 18, gutt og ikke lar utseende bestemme så mye. Burde det ikke heller vært omvendt? Prøv å se på noen andre tind enn utseendet gitt, hvertfall når du har kommet opp i en alder som du er i. Det finnes snille, omsorgsfulle gutter å skjønner du!

• Liker 3
Skrevet

Er du i det hele tatt innstilt på nettdating da? Jeg tenker bare at det er mulig du ikke gir noen en fair sjanse/ser dem som interessante eller at du er forutinntatt hvis du egentlig er negativ til konseptet.

• Liker 2
Skrevet

Har du prøvd å se på det andre kjønn, om det er noe mer som tiltrekker der?

Neida....

Hvordan ser du ut selv, i forhold til de kravene du setter til menn?

Skrevet

Jeg liker ikke jenter nei :)

Tanken var å klikke meg videre inn på de jeg synes var kjekke, men det var jo ingen. Så jeg sjekket ikke ut noen profiler.

Altså, på byen, går dere bort til menn dere ikke synes er så kjekke, for kanskje har han en bra personlighet?

Anonym poster: c8db627b6ecd6cfa5700d965a9cae93a

Skrevet

Hva om det er dårølige bilder? Folk kan se bedre eller verre ut i virkeligheten. Man bør ikke vurdere personen utifra profilbildet. Prøv og snakk med noen først.

• Liker 1
Skrevet

Tanken var å klikke meg videre inn på de jeg synes var kjekke, men det var jo ingen. Så jeg sjekket ikke ut noen profiler.

Altså, på byen, går dere bort til menn dere ikke synes er så kjekke, for kanskje har han en bra personlighet?

Dette er troll.

om du setter utseende så høyt, og synes at ingen gutter på sukker er godt nok for deg, så bør du ta en titt i speilet,

Du er neppe en 10'er, og hadde du vært veldig en veldig vakker jente, så hadde gutter prøvd å komme i kontakt med deg overalt, men det har vel ikke skjedd.

Eller så kan det hende at du ER veldig vakker, men en utrolig råtten personlighet som får folk til å bare vike unna med en gang.

min teori er at du er en middelmådig jente som tror du er såå deilig at du tror du kan date de kjekkeste guttene, men lurer på hvorfor ingen av de guttene har noen gang prøvd seg på deg.

• Liker 5
Skrevet

Enten så lyver du for deg selv (fordi du er i et miljø der homofili er tabu), eller så er du a-seksuell. Det første bør du gjøre noe med, det andre er bare å akseptere.

Skrevet

At du er i midten av 20årene og lar utseendet være nøkkelen til den første døra er foruroligende!

Ikke rart du er alene fremdeles, igrunn.

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg har noe av den samme opplevelsen fra Sukker. Nå er jeg jo femten år eldre enn deg da, så jeg trodde det var bare i min aldersgruppe det var så dårlig utvalg på Sukker. Men kanskje ikke. :)

Riktignok har jeg sett noen få kjekke der, men synes jeg ser flere kjekke menn når jeg går på gata. Og da får jeg blikk fra unge, kjekke menn. Mens på Sukker vil mennene bare ha kvinner som er yngre enn dem selv.

Anonym poster: c20eed6e62d2e58c9a5af342c263095f

Skrevet

Ja, jeg har noe av den samme opplevelsen fra Sukker. Nå er jeg jo femten år eldre enn deg da, så jeg trodde det var bare i min aldersgruppe det var så dårlig utvalg på Sukker. Men kanskje ikke. :)

Riktignok har jeg sett noen få kjekke der, men synes jeg ser flere kjekke menn når jeg går på gata. Og da får jeg blikk fra unge, kjekke menn. Mens på Sukker vil mennene bare ha kvinner som er yngre enn dem selv.

Anonym poster: c20eed6e62d2e58c9a5af342c263095f

Tror du mye på at disse unge mennene du får blikk av på gata ønsker å gifte seg med deg av den grunn?

Er nok ikke fullt så enkelt i dette livet altså.

Skrevet

Jeg synes jeg har mange kjekke bare på den første siden jeg får opp med menn som er online, jeg. Ikke filmstjerne-kjekke, men såpass at jeg klikker meg inn for å se fler bilder og lese profilteksten. Dessuten bør en som flere her sier ikke legge altfor mye vekt på utseendet, ikke ut fra bildene i hvert fall. Så lenge han ser helt ok ut og har en personlighet som klaffer med min (det skal en del til), kan han være aktuell for meg.

Anonym poster: 9569153e4a10cabf1448b1a7bb18d701

Skrevet

Vel mannfolk var vel egentlig aldri ment som å være noe å snu seg etter grunnet utseendet. Det blir verre når vi mister hår, får mage osv osv Du vil ikke kunne klare å skille mellom gull & gråstein utifra bilder iallefall ..

• Liker 1
Skrevet

Om du har skyhøye forventninger, må du jo selv klare å innfri dem.

• Liker 2
Skrevet

Møtte en fra sukker en gang, jeg. Han tok kontakt, og jeg synes vel kanskje ikke han var noe å snu seg etter, men nå har det seg sånn at jeg snakker med folk uansett utseende. Møtte han og tenkte at uansett hva som skjer er det hyggelig med nye venner/bekjente.

...Tror egentlig ikke overraskelsen kunne blitt større. Mannen var jo bare veldig uheldig med bildene sine stakkars. Han var noe helt annet enn jeg hadde forventet, veldig kjekk og jeg falt hodestups først i personligheten, noe som førte til at han utseendemessig bare ble bedre og bedre også.

Poenget er i alle fall at du har tråkket i salaten dersom du utelukkende vurderer om en mann er kjæresteemne eller ei ut i fra utseende. Du vet ikke hva du går glipp av!! :)

Anonym poster: cd570d3f493df306ab0f02310862748a

Skrevet

Kjenner meg litt igjen, bortsett fra et jeg er mann som ser etter dame da. Har sendt melding til de 4 jeg syns virket interessante basert på profiltekst og bilder. Bortsett fra de 4 så virker ikke de andre noe særlig interessante. Enten så mangler de profiltekst (som oftest dette) eller så mangler de bilde.

Men det er ikke alltid at profilbildet er det beste bildet av persone så det lønner seg å sjekke profilen og lese den, og se om personen har et album der med flere bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...