Gå til innhold

Leser ikke jenter meldinger på Sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et greit profilbilde (ser hvertfall ikke grusom ut), har en profiltekst som sier litt om hvem jeg er i følge venner som kjenner meg og jeg skriver meldingene tilpasset hver jente. Ikke noe sånn "hei :) skal vi pule?"-type meldinger. Og disse jentene ser ikke ut som oversminkede glamourmodeller, men ordentlige down to earth type jenter. Allikevel så har jeg ikke fått et eneste svar.

Greit om de hadde lest meldingen og sjekket profilen min, og avviser meg fordi de ikke er interessert. Men når meldingene faktisk blir ikke lest i det hele tatt, og de ikke har sett på profilen min engang, så skjønner jeg ingenting.

Begynner å lure på om jeg skal gidde å være superbruker lenger. Noen som opplever det samme eller er det bare meg det er noe alvorlig galt med?

Anonym poster: 5ddead2806511475da8e02aaa4fe6e2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke pålogget hverdag. eller hver uke. så jeg bruker gjerne litt tid på å svare. vet ikke med de andre damene men det er sånn jeg opererer.

Anonym poster: 7b6ff096a3515976e372febc65c7c3d3

Skrevet

Dette er problemet med -alle- datingsiter. Ikke for at jeg tror det er så mye lettere å være jente heller, med en masse meldinger en må skumme gjennom for å finne noe mer enn noe som er på et par setninger. Og så må man bla gjennom alle de meldingene igjen for å finne noen som er fra noen som virker interessant (og som ikke er 20 år eldre eller yngre enn en selv).

Meh. Datingsite betyr at mennesker blir til en slags fabrikkmat.

Du har bedre sjanse hvis du starter en blogg og skriver litt på og med andre som har blogger. Da finner du gjerne folk du har noe til felles med. På den måten blir du kjent med jenter og de blir kjent med deg.

Det er ikke det samme *knipse-med-fingrene-så-er-dere-et-par*-opplevelsen, men til gjengjeld så blir dere kjent på en litt dypere nivå først før dere treffes.

Sjansen for å bli kjent med og få til et forhold er mye bedre slik enn den er på en nettdatingside.

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å sortere ut dem som har vært pålogget minimum sist uke. Ingen vits å sende melding til noen som aldri er inne heller. Eller hvis du bare sender korte meldinger som kan leses i meldingsoversikten så er det ikke noe behov for å klikke seg inn på selve meldingen. Har ikke opplevd det problemet at meldingen ikke blir lest.

• Liker 1
Skrevet

God forklaring er rett og slett at de har kontakt med noen allerede.

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke noe skryting eller noe, men om jeg ikke svarer en mann så er det fordi jeg innboksen er FULL av meldinger. Den datingsiden jeg er på nå har jeg 81 uleste brev, og jeg har rett og slett ikke tid til å svare alle.

Anonym poster: 54d22cd6f1e82b002faf1ff0866981b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...