Gå til innhold

Tett vask på badet. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasken på badet er så og si tett. Det er separat dusj og do, og vasken er sammen med doen. Hvis det har noe å si.

Hvordan fikser jeg det? Var det slik at plumbo ikke kunne brukes i vasken?

Anonym poster: 21972c41d39fc4f34bbe827e615dcb90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skru opp vannlåsen som er under vasken, husk bøtte under. Inni der ligger nok en liten ball av hår, hårnåler og alt som er.

Vattenlaas.png

Anonym poster: 98b6d4a12a92a292111147ad89b54094

• Liker 2
Skrevet

Skru opp vannlåsen som er under vasken, husk bøtte under. Inni der ligger nok en liten ball av hår, hårnåler og alt som er.

Anonym poster: 98b6d4a12a92a292111147ad89b54094

Å fysj, det har jeg virkelig ikke lyst til :kvalm:

Skrevet (endret)

Vel, hvis du bruker plumbo så la den stå i minst en halvtime. Gjerne en time. Da får det etse og frese godt og får bort det meste av det som tetter vasken.

I verste fall kan plumbo være med på å gjøre det skikkelig tett. En får kjøpt en spesiell gele-type i dag som gjør samme jobb men som ikke blir sånn hard og klumpete som plumbo-restene blir. Men sjansen er minimal for at det skjer.

Er ikke verre enn å prøve. Eller å prøve å skru opp vannlåsen som foreslått over her. Det er ikke farlig. Lukter bare ikke så hyggelig og ser skikkelig kvalmt ut. :gjeiper:

Endret av Andreas8
Skrevet

Å fysj, det har jeg virkelig ikke lyst til :kvalm:

Det er det mest virkningsfulle! Plumbo vil ikke fjerne problemet.. Knapt nok gjøre noe med problemet.Ta på deg hansker og gå løs på vannlåsen :cool:

Anonym poster: af1e1c7176c3c6573f2622556cc27a9b

Gjest Lille-pus
Skrevet

Friskt mot !

Det hverken ser værre ut eller lukter værre enn det du renser ut av sluket i dusjen et par ganger i året :briller:

Skrevet

Anbefaler Mudin fremfor Plumbo. Ellers er det greit å sku opp vannlåsen innimellom for å fjerne dritt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...