Mirakatt Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Jeg har str 38 eur, men nå skal jeg bestille et par Badgley Mischka og jeg skjønner meg ikke i det hele tatt på noe av sko størrelsen. Det vil si jeg skjønte litt fra før, men ble helt fortullet av intern. Så jeg trenger all hjelp jeg kan få Værsåsnill å hjelp meg♥ MVH Mirakatt!
Skjønningen Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 (endret) En EUR strl. 38 skal som oftest være lik en US strl. 7.5. Jeg selv bruker 39 og bruker 8.5. Fant forresten denne siden til deg som gir deg svar på rett størrelse for akkurat den skoen du skal ha: http://shoesizeconverters.com/badgley-mischka.php Endret 1. september 2012 av Grønnogskjønn 1
Minttu Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Jeg har funnet ut at det lønner seg å vite hvor lange bein en har, i cm. Som regel står det cm oppgitt også på størrelsesguider inne på sider. Jeg har sett på så utrolig mange sko på Ebay, og de str kan være så forskjellige altså, så da er det kjekkest å vite hvor lange beina er 1
Mirakatt Skrevet 2. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2012 En EUR strl. 38 skal som oftest være lik en US strl. 7.5. Jeg selv bruker 39 og bruker 8.5. Fant forresten denne siden til deg som gir deg svar på rett størrelse for akkurat den skoen du skal ha: http://shoesizeconve...ley-mischka.php Tusen hjertelig takk for svar!!♥
Mirakatt Skrevet 2. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2012 Jeg har funnet ut at det lønner seg å vite hvor lange bein en har, i cm. Som regel står det cm oppgitt også på størrelsesguider inne på sider. Jeg har sett på så utrolig mange sko på Ebay, og de str kan være så forskjellige altså, så da er det kjekkest å vite hvor lange beina er Tusen takk for svar!♥
kills Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Jeg vipper litt mellom 37 og 38 i skostørrelse, og ser at mange sider skriver at US 8 er tilsvarende 38. Det stemte ikke for meg, US 8 var alt for stort. Har i etterkant kun bestilt US 7 (37) og alt har passet perfekt
Skjønningen Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Tusen hjertelig takk for svar!!♥ Bare hyggelig, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå