AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Jeg har veldig fet hud, men sett bort i fra det er den helt normal. Ikke tørr/fuktfattig, ikke sensitiv. Skal jeg gå for mineralpudder eller flytende foundation? Personlig liker jeg begge to.. Er det en spesiell foundation dere kan anbefale meg? Den bør være ganske naturlig, men den må ikke være helt transparent, altså. :-) Anonym poster: d25d0d670256bff632fa2a314b27b7ca
terri Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Jeg har hat fet og uren hud i mange år, da har det funket veldig bra med mineralpudder. Heldigvis har jeg fått medisin, og har mye bedre hud enn før, så nå fungerer flytende bedre for meg. Har testet ut mange forskjellige foundations, og må seie jeg har vert veldig fornøyd med glo Mineral. kompaktpudderet er utrolig bra! Mange skryter også av L.A minerals og minerals hygienics.. Det første har jeg ikke prøvd, men MH ble alt for rosa, uansett hvilken farge jeg valgte.
Skjønningen Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Til fet hud så er det best å bruke pudder, ettersom det absorberer fett. Flytende foundation vil bli blank og se fett ut en liten stund etter påføring. Eventuelt kan du jo prøve en kombo, dvs. bruke en lett foundation og legge pudder over. Jeg kan i alle fall anbefale deg både "La Roche Posay"-seriens produkter og "Bare Minerals". La Roche Posay funker kjempebra på min hud. De har både flytende foundation, pudder og fast foundation. Den faste foundationen er ikke bra på fet hud, visstnok. Jeg bruker den flytende foundationen og legger pudder over, men begge deler kan brukes hver for seg også, da de dekker veldig bra. Serien skal være foruten skadelige middel for huden og er nok det tryggeste innenfor sminke som man kan kjøpe på et apotek. Jeg har atopisk eksem og har aldri reagert på noe innenfor denne serien, og den tetter ikke igjen porene. Jeg har brukt denne serien i 2 år. Hvis du går for bare minerals så sørg for at du kjøper den typen som heter "matte" og ikke den vanlige (jeg har brukt begge deler og den som ikke heter matte klør litt). Jeg brukte bare minerals før la roche posay. Synes ikke det dekker like godt, men det er visstnok det beste du kan putte på huden. Jeg har heller aldri hatt problemer med denne serien, den funker veldig bra. Jeg fant derimot ut at jeg personlig liker best å putte en vanlig foundation på før jeg tilfører pudderet, og det var derfor jeg bytta serie (slik at jeg hadde begge deler fra samme serie). Hvis du har litt flakete hud så er det alltid best å tilføre flytende, for pudderet fremhever lett tørre partier i ansiktet. Jeg brukte denne serien i 3 år. Dette er mine to anbefalinger til deg. Kunne sikkert ha nevnt flere produkter, men holder meg til dem jeg selv er kjempefornøyd med og som jeg vet at jeg kan anbefale med god samvittighet. Jeg er veldig fokusert på at produktene jeg bruker skal være gode, for hvis ikke så får jeg kviseutbrudd som bare fy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå