Gå til innhold

bestille fra iherb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på dere som pleier å kjøpe masse fra iherb om hvordan dere pleier å gjøre opp transporten?

Jeg kjøpte en del helsekostprodukter og valgte DHL som alternativ. Pakken kom grisekjapt, men fikk plutselig en regning for tollklarering fra dem på 600kr...:(

Det var regnet ut moms utifra det jeg hadde bestilt men også en masse gebyrer jeg ikke skjønner så mye av..

Uansett så ble det jo mye billigere enn å kjøpe i butikk hjemme- men hvis det er noen tips å få så takk :)

(handlet for 100 US $ + 600 kr gebyr for varer som tilsammen hadde kostet 2500kr på sunkost.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tollgrensen er 200kr, så jeg handler for opp til 195kr i hver forsending og velger heller det billige og trege fraktalternativet.

Anonym poster: e68ed390ab0cef3351c11fccf94c6367

• Liker 3
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Du burde ta deg en kikk i Den store iherb-tråden som ligger her på forumet.

Forøvrig lønner det seg alltid å handle for under 200 kroner, og under 1800 gram. Da får du shipping for 6 dollar og ingen toll. Pakken kommer etter ca 2 uker.

Skrevet

Max 4 lbs så får du sende med sneglepost til 6 USD. Og pass på å holde deg unna 200 NOK før frakt hvis ikke må du betale moms for varene pluss frakt og da kommer også et ekstra gebyr. 201 NOK + frakt blir da til nesten 400 NOK...

Skrevet

Handler alltid for under 200NOK, og under kg. grensen for å få fraktmetoden som koster 6 USD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...