Gå til innhold

Har dere "regler" for når dere kan bruke hvitt (år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere hvite klær hele året, eller kun vår og sommer? Når er det i tilfelle lov?

Selv har jeg litt sperre på hvite bukser før påske, men ellers så tillater jeg meg å bruke både hvite sko og hvite vesker. Også ønsker jeg meg en hvit jakke som jeg kan bruke .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man ikke ha på seg hva man vil, når man vil?????

Hvis jeg har lyst til å ha på meg hvitt, så gjør jeg det. Og man ser da folk med hvitt på seg ute, til alle årstider.

Tror ikke det finns noen regel på det, og om det gjør, hvorfor bry seg?????

Skrevet

Hvite bukser, sko eller veske bruker jeg aldri, synes det ser fælt ut uansett årstid. Hvite jakker bruker jeg heller ikke. Hvite topper/gensere/skjorter bruker jeg derimot året rundt.

Skrevet

Jeg bruker de fargene jeg vil når det passer meg :P

Er ikke så opphengt i hva slags farge som er in.

Skrevet

Det er jo noe som heter "Don't wear white after Labour Day" i allefall.

Bruker det jeg føler for den dagen, men bruker nok mer hvitt om sommeren enn om vinteren i allefall.

Skrevet

Synes hvite småsko er litt sommerlig, det bruker jeg aldri om vinteren.

For øvrig bruker jeg mye hvitt og beige hele året!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Bruker det når jeg måtte ønske det, enten det er sommer eller vinter. :wink:

Skrevet

Hvitt er en fin farge uansett, men jeg bruker det ikke i regnvær! Kler sneen godt også og man blir litt uskyldig :wink:

Skrevet

Jrg bruker hvitt når det passer meg, uavhengig av årstid.

Skrevet

Hvite skjorter/topper bruker jeg hele året. Kritthvite bukser/skjørt bruker jeg bare i sommerhalvåret. Kan godt bruke offwhite eller beige om vinteren, men kritthvitt om vinteren syns jeg ofte ser litt stusselig og møkkete ut.

Skrevet

Jeg har hvite GT boblebukser.. Nyydelig :oops:

Men har ikke brukt de lenge nok til at de har blitt møkkete :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvite bukser brukes kun om sommeren, ellers er jeg ikke så restriktiv. Føler liksom at denne fargen hører sommeren til når man er litt brun i huden.. mmmmmm gleder meg til å knipse med bare tær :-)

Skrevet

Kommer litt an på hva slags klær det er. Jeg har en hvit bukse som er litt skibukse-aktig, den passer fint om vinteren. Har også en hvit kort dunjakke som brukes nå.

Jeg har fått sydd meg en hvit drakt med "pin-stripes" i thailand som bare venter på våren. Den er så kul! :-)

Skrevet

Det handler mer om stoffet og farge nyanse enn å gå i hvit eller ikke. F. eks. synes ikke lin passe til vinteren. Men cordfløyel (?) i hvit passe bra da. Egentlig synes jeg hvit egnet seg for sommer bruk, ser jo nydelig ut når man er litt brun.....

Ganske gøy dette tema. Jeg har nettopp kjøpt en råstilig jakke på Popin, og vil har hvite bukse...har ikke fant ennå men jeg synes tiden er nok inne til å bruke hvit nokså trygge.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg bruker aldri hvitt, syns det er fint på andre, men føler meg ikke vel i det selv. Er enig med bedheadmelissa; det kommer mer ann på snitt og stoffkvalitet enn farge ang om man kan bruke hvitt om vinteren. Jeg forbinder oftest hvitt tøy med luftige, flagrete sommerklær som selvf er uaktuelt om vinteren. Men tykkere stoffer, for ikke å snakke om jakker og tykke kåper i hvit-nyanser er jo kjempefint (på andre :wink: )

Skrevet

Er ikke så veldig opptatt av hvilke farger som er in.. bruker det jeg har lyst til og som kler meg. Hvitt bruker jeg uansett svært sjeldent, som regel bare på t-shorter og topper, men jeg har nettopp kjøpt meg en ny lekker hvit genser og en hvit veske :D

Skrevet

Jeg går aldri i hvitt jeg, for da føler jeg at jeg går i arbeidsklær. I allefall hvite bukser er helt uaktuelt for meg, om jeg har hvit skjorte må jeg ha noe over.

Gjest Seleena
Skrevet

Eg brukar aldri kvite bukser uansett kva slags årstid(lin er eit unntak), men både kvit kåpe, genser og toppar har eg,og brukar heile året.

Ser ingen grunn til å ikkje gå med kvitt heile året.

Skrevet

Har ikke slike regler. men bruker hvite bukser kun på sommeren for å unngå søleflekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...