kristin S. Skrevet 29. mai 2002 #1 Skrevet 29. mai 2002 jeg må kjøpe ny lebestift, og vil gjerne ha en som sitter der den skal en stund.noen med gode erfaringer?gidder ikke fly og sminke meg i tide og utide dersom det ikke trengs!!pris er uviktig på en dag som denne..
ivanka Skrevet 29. mai 2002 #2 Skrevet 29. mai 2002 nye clinique moisture sheer lipstick. sitter ihvertfall i timesvis på meg og lenger enn noen andre jeg har prøvd. ikke tørr og ekkel heller.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #3 Skrevet 29. mai 2002 Maxfactor sin lipfinity sitter uansett. Når du har latt den tørke litt, må du nærmest bruke oljebasert makeupfjerner for å få den vekk. I esken er det både selve fargen, som påføres med pensel og en lipgloss. Problemet med denne er at det kan føles som om alle "rynker" i leppene blir mer synlige, så du er avhengig av å bruke lipglossen over ganske ofte, ihvertfall må jeg det. Men kjenner flere andre som er veldig fornøyd, så det er smak og behag, du kan jo prøve.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #4 Skrevet 30. mai 2002 Jeg kjøpte: Diorific av Christian Dior og den holdt hele dagen. Jeg satte det på en gang etter maten 20April2002
Niso Skrevet 30. mai 2002 #5 Skrevet 30. mai 2002 Jeg har også hatt kjempegod erfaring med Lipfinity fra MaxFactor, brukte den bl.a. på vår store dag!
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #6 Skrevet 30. mai 2002 Kanskje du får noen ideer her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...pic=440&forum=3 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...c=4975&forum=31
meta Skrevet 30. mai 2002 #7 Skrevet 30. mai 2002 Jeg bruker alltid Clarins. De gir litt fuktighet også. Kjempebehagelig. Ellers har Chanel også veldig gode leppestifter
Blomst Skrevet 30. mai 2002 #8 Skrevet 30. mai 2002 Så at Maybilin eller hvordan det skrives har en modell som holder flere timer. Er jo greit at de også er rimelige. Dog har jo Kappahl tilbud på Lipfinity nå. Lykke til !
Gjest gjest 0 Skrevet 30. mai 2002 #9 Skrevet 30. mai 2002 Jeg bruker Lipfinity og er knallfornøyd med holdbarheten. Den sitter helt til neste dag hvis jeg tar den på om kvelden. Den kan virke tørr og derfor skal man bruke lipglossen som følger med. Personlig bruker jeg en annen med litt shimmer og lys farge i for å få en spesiell effekt. Ha med deg en lebepomade eller lipgloss så er lebestiften helt genial! Synes forøvrig ikke at den er spesielt dyr pga den gode kvaliteten12
Cr@sh Skrevet 30. mai 2002 #10 Skrevet 30. mai 2002 Anbefaler: Revlon Colorstay. Sitter som støpt. Lenge! Er absolutt å anbefale.....12
kristin S. Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2002 takk for gode tips!!!må nok ut å shoppe, ja.ikke at det er meg i mot.....kan jo kjøpe flere og teste ut underveis!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå