Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva er en ONS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten vil vite hvor mange ONS jeg har hatt, men hva menes egentlig med ONS? Skal jeg ta med de jeg har blitt med hjem fra byen, men har endt opp med å ha sex med flere ganger? Skal jeg ta med venner som jeg har pult bare en gang, men som jeg kjente og kanskje til og med hadde følelser for? Skal jeg ta med de som jeg har blitt kjent med på sydenferier og pult siste kvelden? Kunne sikkert datet en del av dem dersom jeg ikke måtte dra hjem.

Anonym poster: ee5cf1483866f6593efab175310a76fa

Skrevet

Jeg mener at det telles som one night stand selv om man har sex to-tre ganger spredt, og ikke bare en gang. Hvis det derimot skjer over tre ganger så går de vel mer under begrepet "fuckbuddy".

Følelser eller ikke; sex med dem en gang og ingenting mer = one night stand. Samma om du er kjent med dem eller har likt dem. Hvis det ikke skjer mer seksuelt mellom dere enn et ligg så er det en one night stand.

Skrevet

Hvorfor spør kjæresten din om det i utgangspunktet?

Maken til selvdestruktivt spørsmål skal en lete lenge etter.

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor spør kjæresten din om det i utgangspunktet?

Maken til selvdestruktivt spørsmål skal en lete lenge etter.

Det kan så være, men de fleste vil vite slikt om den de er sammen med før eller senere. En vil helst vite mest mulig om den man er i lag med. Antall partnere tidligere kan også være med på å indikere en del om hvem man er som person. De fleste vil også gjerne ha en partner som ikke har ligget med 30 stk mer enn seg selv, ei heller en som er uerfaren i forhold.

Skrevet

Det eneste jeg vet om ONS er det jeg har lært av KG-vennene mine, og det er at det ikke nødvendigvis trenger å finne sted på en onsdag. :Nikke::arwen:

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Kjæresten vil vite hvor mange ONS jeg har hatt, men hva menes egentlig med ONS? Skal jeg ta med de jeg har blitt med hjem fra byen, men har endt opp med å ha sex med flere ganger? Skal jeg ta med venner som jeg har pult bare en gang, men som jeg kjente og kanskje til og med hadde følelser for? Skal jeg ta med de som jeg har blitt kjent med på sydenferier og pult siste kvelden? Kunne sikkert datet en del av dem dersom jeg ikke måtte dra hjem.

Først vil jeg si at jeg ser på det å spørre om kjærestens tidligere sexliv, som et tegn på usikkerhet og behov for å ha kontroll. Forteller han deg om sitt sexliv?

Skrevet

Det kan så være, men de fleste vil vite slikt om den de er sammen med før eller senere. En vil helst vite mest mulig om den man er i lag med. Antall partnere tidligere kan også være med på å indikere en del om hvem man er som person. De fleste vil også gjerne ha en partner som ikke har ligget med 30 stk mer enn seg selv, ei heller en som er uerfaren i forhold.

Tøys og pølsevev.

Det sier noe om hvem man var før i tiden.

• Liker 4
Skrevet

Tøys og pølsevev.

Det sier noe om hvem man var før i tiden.

Kommer vel helt an på. Hvis det er snakk om ONS fra tilbake når man var 18 og man nå er 25 så har det antakelig kunnet forandre seg. Man forandrer seg en del i de årene fra man er tenåring til voksen.

Men hvis det derimot er snakk om ONS fra rett før man blir sammen med noen, eller mange ONS etter man er 20 år gammel og voksen, så synes jeg det sier en del.

Skrevet

Hva med mennesker som leter etter 'den rette' men fortsatt har sex underveis?

• Liker 2
Skrevet

Hva med mennesker som leter etter 'den rette' men fortsatt har sex underveis?

I et slikt tilfelle synes jeg det er bedre å ha sex med seg selv og bevare selvrespekten. Men meg om det. :)

Skrevet

Ah, mister man selvrespekt ved å ha sex med andre enn sin utkårede?

Den var en mening fra et par årtier tilbake.

• Liker 4
Skrevet

Ah, mister man selvrespekt ved å ha sex med andre enn sin utkårede?

Den var en mening fra et par årtier tilbake.

Slik fungerer det da altså for meg, så mulig jeg er gammeldags. :) En kan ikke selv bestemme hva som virker inn på selvrespekten, så jeg har ikke mye valg. Hvis jeg hadde drevet og hatt meg i hist og pist så hadde jeg syntes mindre om meg selv, derfor lar jeg være. Jeg hadde derfor heller ikke forventet at andre skulle syntes noe om meg.

Vi tenker forskjellig alle sammen og det er sikkert vel og bra. Jeg ser ikke ned på de som velger å ha mange ONS, men jeg kunne ikke ha valgt det samme for meg selv eller ønsket det i en partner.

Skrevet

Så... Hvis man har funnet sin utkårede her i livet og har sex med henne, hun viser seg å være en ganske annen når man går inn i et forhold med hverandre enn hun utga seg for når man ble kjent med hverandre, man går etter hvert fra hverandre, så kan man aldri bli sammen med noen igjen fordi man har hatt sex med noen annen enn den eneste ene utkårede her i livet?

Virkelig?

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hvis jeg noensinne skulle hatt ONS skal han jammen være bra.

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Så... Hvis man har funnet sin utkårede her i livet og har sex med henne, hun viser seg å være en ganske annen når man går inn i et forhold med hverandre enn hun utga seg for når man ble kjent med hverandre, man går etter hvert fra hverandre, så kan man aldri bli sammen med noen igjen fordi man har hatt sex med noen annen enn den eneste ene utkårede her i livet?

Virkelig?

Var dette innlegget ment til meg?

Isåfall kan jeg fortelle at jeg ikke snakker om forhold, men om ONS. Hvis man er sammed med noen og det skjærer seg så er det en helt annen sak enn å ligge med noen for en natt og det er det hele.

Selvsagt skal man ha muligheten til å feile i letingen etter en partner, det er jo alltid et sjansespill. Men ONS handler da ikke om forhold overhodet, det handler om at man har seg en gang, eller et par ganger på det meste, og så er det ikke mer enn det. Hvis man starter letingen med å hoppe i sengen fra starten av så gjør man det ikke rett. Det er like mye ONS da om man håper på noe mer eller ikke.

Skrevet

hva menes egentlig med ONS?

Oral Nutritional Supplement

:tongue:

Skrevet

Hvis jeg noensinne skulle hatt ONS skal han jammen være bra.

kjekk mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...