Diva Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 Skal på shoppingtur til Kiel imorra og må nok handle litt på Taxfree`n ;-) Har lyst på en ny leppestift, og er så veldig usikker på hva som egentlig kler meg : ( Har kun brukt gloss i forskjellige varianter det siste halve året, var så lei leppestifter. Har vært og prøvd noen på hånden, men har ikke snøring på hva jeg burde bruke. Tidligere har jeg brukt brunrøde som ikke er for mørke, gjerne med litt skimmer i / anelse beige / sand. Jeg har rødblondt ( snart helt blondt ) hår, og er blek i ansiktet med rosenrøde kinn. Ser ikke "syk-blek" ut... Blågrønne øyne. Klassisk stil. Noen som har tips ? Takker & bukker :D
Diva Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2004 Skal teste imorra jeg :D Tusen takk for tips : - )
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 En leppestift som jeg har anbefalt til flere er YSL Rouge Pur nr 66. Den er nøytral, men gir samtidig bra med farge og passer til (nesten) alle. Har masse fuktighet. Jeg bruker den hver dag. Eneste aberet er vel at de ikke har YSL på Kielferga..........
Diva Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2004 Heisann! YSL så jeg dessverre ikke på Kiel-ferga nei. Men skal notere meg det til neste gang :D Har faktisk ikke prøvd YSL produktene før. Takk for tips :D
Diva Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2004 Forresten,- kjøpte en leppetift fra Clinique. Fin farge og holder lengre enn jeg trodde :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå