-ida- Skrevet 20. februar 2004 #21 Skrevet 20. februar 2004 Vil bare gi deg en stor klem jeg. Reis deg over det!!
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #22 Skrevet 20. februar 2004 Hev deg over det og kos deg med tanken på at du skal gifte deg med mannen i ditt liv. Bruk resten av pengene på en skikkelig romantisk tur bare dere to.
MarianneE Skrevet 21. februar 2004 #23 Skrevet 21. februar 2004 Først må jeg bare gi deg et par bøtter med sympati her! De burde sjemmes!!!!! Også, bare for og være litt vanskelig; Jeg reagerer på det en del skriver, om og avlyse, reise til utlandet osv. Hva med hans fammilie som sikkert gleder seg til hele stasen. Hva med de som faktisk vil komme? Synes du ikke det blir litt dårlig og utestenge dem?
Tari Skrevet 21. februar 2004 #24 Skrevet 21. februar 2004 :o Det syns jeg er forferdelig dårlig gjort!! Men, ikke la dem ødelegge for deg. Bestill kjolen og ha bryllup med de som bryr seg. Jeg forstår godt at du er lei deg! *trøsteklem*
Anki1971 Skrevet 21. februar 2004 #25 Skrevet 21. februar 2004 Fy f...! Er det mulig å oppføre seg sånn? :evil: Nå vet ikke jeg hva det kommer av, men uansett da..! Vil bare ønske dere lykke til jeg. :trøste:
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2004 #26 Skrevet 21. februar 2004 Vi blir IKKE å avlyse bryllupet! Familien hans kommer (og de reiser over 100 mil!!!) Familien min sjokerer meg ikke, blir bare litt lei meg.. (les: tårer og snørr..) MEN, kjolen og undertøy og sko er på plass. Og vi har bestemt oss for at vi heller tar oss råd til en "bryllupsreise" til syden.. For det blir jo billigere når så mange ikke kommer... Det er værst for dem selv som ikke kommer.. (trøste- trøste... :oops: )
Gjest MrsL Skrevet 21. februar 2004 #27 Skrevet 21. februar 2004 Hør Hør Sånn skal det låte Becca :-)
Eføya Skrevet 21. februar 2004 #28 Skrevet 21. februar 2004 Hvis det er noe trøst så hadde vi det akkurat på samme måte i vårt bryllup og jeg gråt masse i forkant, men på selve dagen ofret jeg det ikke det en tanke. Det var verdens flotteste dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå