Gå til innhold

FY SØREN!!!

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg gir opp. Nå er grensa nådd. Den "normale" delen av familine min kommer heller ikke!!!! Dvs. 3 familier fortalte det til mormor når de ringte ho for å gratulere henne med dagen! Ikke oss de sier det først til, nei!

Dette her er så irriterende, vondt og sårende at jeg gidder ikke mer! På mandag sender jeg kjolen tilbake, for hva i H*****E skal jeg med brudekjole når det kun blir familien hans og mamma!???!!

Har medt lyst til å drite i å gifte meg, men det blir for dumt.. Men jeg gidder ikke bruke flere tusen kroner på brudekjoln gitt!

*Sunfs og fres*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Helt utrolig! Skjønner godt at du er lei deg, men HUSK: det er du og din tilkommende som skal gifte dere. Dere gjør det med hverandre, for hverandre og for å feire deres kjærlighet, dere gjør det ikke for slekten eller for å glede dem.

Bruk pengene det ville kostet å ha dem der til å gjøre noe HELT spesielt for de som faktisk kommer, eller bare for dere selv. Eller dropp hele besøket og bare gjør noe helt spesielt, reis til Vegas og gift dere og ta bryllupsreisen til Acapulco :-)

Bare husk at dere gjør dere for hverandre, ingen, ingen andre i hele verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: :klem2: Føler virkelig med deg.

Fy fader så dårlig gjort.

Jeg hadde avlyst festen og stukket av for å gifte meg. Tatt en skikkelig luksusferie i steden. Kos dere dere to sammen, for det som virkelig betyr noe er jo at du blir gift med din kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HUff har ikke ord jeg :trøste:

Håper det ordner seg..

God ide det og stikke av og gifte seg i utlandet,men det er jo kipt for din mor og hans familie kanskje :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp kjolen, reis til Roma eller Las Vegas eller Bali eller.....

Lag deres egen fantastiske bryllupsdag hvor kun dere og evt. forlovere er sammen.

Når dere kommer hjem lager dere en bryllupsfest for hans familie og din mor. De har sikkert stor forståelse for at dere velger et slik alternativ, siden hele greia har blitt så trist.

Føler med deg, men la ikke en hau av gamle særinger ødelegge dagen din :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at voksne mennesker kan få seg til å gjøre noe sånt mot sin familie! Har du snakket med noen av dem? Jeg skjønner godt at du er fristet til å droppe kjolen du hadde tenkt deg, men IKKE la de gjøre det mot deg......!Kjøp drømmekjolen din, og kos deg med de menneskene som kommer,de som VIRKELIG bryr seg. Og drit de andre en lang marsj. Nyt dagen deres og la de andre få vite senere hva de gikk glipp av.

Herregud, jeg finner ikke ord,jeg!

*Mange trøsteklemmer og godord* :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hos oss er det kun min mor, søster med mann og minste barnet som kommer fra min familie, mens hans familie stiller med alle tanter og onkler og alt. Det er litt pga reisevei. Ikke bli lei deg, gi blaffen i dem. Jeg vet det er sårt nåe mange melder at de ikke kommer, men dere får nok en hyggelig dag uansett. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert uansett lurt å la ting få synke litt før du bestemmer deg, enten det dreier seg om kjole eller andre ting. Ikke la et øyeblikks innskytelse ødelegge dine egentlige drømmer, pga folk som ikke kan oppføre seg.

la det synke, snakk med din kjære og bestem dere utifra magefølelsen om noen dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F%&# sier jeg bare...... føler virkelig med deg, men som de andre her sier. Bruk pengene på noe dere virkelig ønsker dere og la de andre seile sin egen sjø.

*trøsteklem* :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropp alle store planer og lag heller ett intimt bryllup, reis til utlandet eller gjør det på Tinghuset og reis etterpå. Det er ikke din skyld at familien ikke kan oppføre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis til utlandet til ett nydelig sted, og la dere vies på ett eventyrlig sted!Er vell ikke noe vits i å ha stor bryllupsfest med bare hans familie, da vil du nok være lei deg hele kvelden.....

Føler med deg!Det hørtes fælt ut.................... :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff av meg! At det går an... :evil: Ikke la dette ødelegge for den flotte begivenheten deres. Feir bryllupet akkurat på den måten som dere ønsker, og ikke la slekt/familie få ødelegge. Ha det kjempefint, slik at de kan høre hvor fantastisk det var og kanskje angre på at de gikk glipp av bryllupet på grunn av noe barnslig tull...

Stå på og ikke gi opp! Det skal være deres dag, og det viktigste er at dere blir gift!! Det kan de ikke ta fra dere!

Mange varme tanker til deg :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Becca har et annet inlegg her om at mange ikke kommer pga familiefeider, er nok det som er årsaken.

Men uansett årsak så er det vondt når folk ikke vil komme. Jeg gråt ganske sårt jeg og når jeg skjønte at kun moren min, søsteren min og mannen ville være tilstede i bryllupet fra min familie. Til og med min beste venninne gjennom hele oppveksten meldte avbud uten annen grunn enn at: "det blir så langt å reise" (og hun reiser rundt overalt nesten hele tiden!! :evil: Men nå gir jeg blaffen! Mange venner kommer faktisk enda lengre unna fra for å være med, så jeg har bestemt meg for å sette pris på de som kommer istedet for å tenke på de som ikke kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag den drømmedagen dere vil ha og ikke tenk på de som ikke kommer. Gjør evnt som noen her foreslo - dra til utlandet på luxus tur istedenfor !

Mannen min opplevde også at "hele" hans side ikke kom i vårt bryllup, de valgte å reise til syden 3 dager før bryllupet.... Det var ganske sårt for han, for de er veldig liten familie, uten noen uoverensstemmelser, men når dagen kom, tenkte han faktisk ikke på de som ikke var der, for dagen ble drømmedagen vi hadde drømt om allikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...