Ciara Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Skal lage en praktisk entre i vår nye bolig. Hva er et must, synes dere? Tanker om alt fra stort til smått settes pris på
Gjest janne89 Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Må ha goood plass til sko og jakker. Og er greit med noen skuffer eller en kiste eller noe til vintertøy på sommeren og sommer tøy på vinteren:)
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Har dere, eller planlegger dere barn? Anonym poster: 8f36878495886552b4e188634d3dc9db
Ciara Skrevet 1. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2012 Har dere, eller planlegger dere barn?Anonym poster: 8f36878495886552b4e188634d3dc9db Begge deler, dvs vi har en og venter en til. Men prøver å se for meg behovet lenger fram i tid, dvs med større barn også.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 jeg liker og veldig godt å ha plass til knagger i barnas høyde. Anonym poster: ec7cf750a483f3510d8dc7f9e230208f
Myrthel Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 (endret) STOR plass...... Det spørs hvor mange dere er, men når vi kommer samtidig inn med handleposer, skolesekker, våte ytterklær og paraplyer..... ønsker jeg meg alltid MYE større plass... Det bør være plass til ytterjakker, og sko/støvler. Samtidig er det veldig kjekt å ha plass til småting, som refekser/refleksvester, votter, luer, skjerf, buff osv... Noen liker å ha nøklene i entreen.. Har man god plass - er en krakk, stol eller benk veldig kjekk ved av og påkledning (både for liten og stor). Kom på en ting til.... et speil.....;-) Endret 1. september 2012 av Myrthel
Nivida Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Jeg hadde satt pris på følgende: Stort garderobeskap med plass til alt av ytterbekledning.Toalett i umiddelbar nærhet (så ungene rekker å springe på do når de er ute, eller slipper å gå gjennom halve huset for å vaske seg på hendene).Nok gulvplass til å sette fra seg barnevogn (jeg har alltid drømt om en bod i tilknytning til entreen, så vognen bare kan trilles rett inn dit. Kan ikke fordra rot )Knaggrekke og skoskap/skohylle slik at det dere bruker oftest er lett tilgjengelig.Småskuffer til diverse ting som nøkler, refleks og bussruter.Tror jeg kunne tenkt meg vinylgulv i entreen (hverken for mørk eller for lys i fargen, med tanke på hvor synlig skitt blir).. synes det er lettere å holde rent enn fliser. Ellers kan jeg ikke komme på mer i farta
flickan Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Når barna er små er det kjekt å ha skohyller og knaggrekke i en høyde hvor de kan rekke opp sånn at de selv kan rydde opp etter seg. Ellers vil jeg ha GOD plass til alt av votter, skjerf og luer, gjerne sortert etter person, sånn at alle har hver sin plass. Paraplyer, refleksvester, sykkelhjelmer og annet bør gjerne og få plass et sted. Vi liker å ha nøkler i entreen også, og en hylle til posten. Og gjerne et sted å sette seg når man skal kle på seg. Så i et magasin her om dagen: klappstoler som var festet til veggen. Det virket genialt.
Marikke Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 Denne tråden må jeg følge med på Jeg er også fan av knaggrekke som barna rekker opp til, så de kan klare seg selv. Det må også være en kommode eller benk rett innenfor døra, så jeg får lagt fra meg post og andre småting jeg har i hendene før jeg i det hele tatt kan begynne å ta av klær og sko. Og så synes jeg det er praktisk med helfigurspeil i entreen. Både for min egen del, og for at barna også rekker opp til speilet. Jeg lurer litt på hvordan dere med barn som kler av seg selv oppbevarer votter. De blir jo ofte våte, så det er ikke bare å putte dem i en skuff. Er det lurt med en kurv el.l. som de kan putte våte votter i?
Ciara Skrevet 1. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2012 Jeg ønsker meg faktisk skotørker, det hadde vi da jeg vokste opp Husker faren min pleide å varme ullsokker og votter med den også - selv om de ikke var våte - så det skulle bli behagelig å gå ut i vinterkulda. Det er kjærlighet, det
Umuriel Skrevet 1. september 2012 #12 Skrevet 1. september 2012 Jeg er veldig fornøyd med gangen vi har nå, den er stor og innholdsrik. Har skyvedørsgarderobe, kommode, hyller, masse knagger, både i barnehøyde og voksenhøyde, og et skoskap. Og sitteplass og plass til barnevogn. Skotørker har vi faktisk ikke, det skal jeg ha opp snarest. Ellers har vi toalett, vaskerom og dusj rett innenfor, veldig praktisk når man drar inn skitne unger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå