Gå til innhold

Rimelige kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest feather..
Skrevet

Alle vet at IKEA har rimelig kjøkkeninnredning. Men finnes det noen andre kjøkkenforhandlere der ute som kan konkurrere med IKEA i pris, som i tillegg har god kvalitet på produktene sine?

Jeg har vært litt rundt hos ulike forhandlere, men hos mange gir de ikke ut prislister. Synd, for jeg vil gjerne vite hvor de ligger i forhold til hverandre prismessig. (F.eks HTH, Norema, Marbodal, Sigdal, Drømmekjøkkenet, Strai..)

Feather

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxbo og OBS har rimelige kjøkkeninnredninger.

Men jeg synes kanskje at de blir litt kjedelige i forhold til IKEA. Tror også at kvaliteten på IKEA-kjøkkenene er bedre enn andre billigmerker.

Det er også viktig for meg at utvalget av forskjellige skap og løsninger er stort, slik at man får utnyttet plassen godt.

IKEA har mye å velge i. Like mye som de dyre merkene. Eller kanskje mer?

Da vi fikk tilbud på et Norema-kjøkken, så var det mange begrensninger. Vi kunne rett og slett ikke få det slik vi ville.

Skrevet

En venninne av meg kjøpte et kjempelekkert kjøkken hos Nettoline. De ligger hakket over Ikea prismessig, men fremdeles under "de andre" kjøkkenleverandørene.

De har en bra hjemmeside med masse bilder og utfyødig prisliste

http://www.nettoline.dk/no/index.html

Skrevet

Jeg bestilte mitt Nettoline kjøkken idag:)

Veldig fine kjøkken med mange varianter å velge i.

Tror nok de ligger veldig likt med Ikea i pris.

Vi har stort kjøkken (30 kvadratm.) og skal ha øy i tillegg, likevel kom selve innredningen vår på i underkant av 50 000 kr.

Her blir ofte nettoline kjøkken solgt til barnehager og campingplasser fordi de er så slitesterke fikk vi vite av selgeren.

Skrevet

Strai kjøkken er billigere en Norema, Huseby osv. Et godt tips er å dra på en boligmesse. Finner du et kjøkken du liker der får du ofte 25 - 30% rabatt :-)

www.strai.no

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke strai kjøkken setter pris på å bli sett på som billig kjøkken. Strai kjøkken er kanskje ikke norges dyreste kjøkken, men der definitivt blant de dyre kjøkkene. Selvfølgelig går det ann å få dyre kjøkken billigere under kampanjer ol.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har boligmesse her i byen neste helg..åhh gleder meg til å få masse inspirasjon og kanskje snuse opp noen gode tilbud. Skal pusse opp leiligheten. Nytt kjøkken og bad. Skal pusse opp stue og gang og 2 soverom selv.

Men må nok leie en snekker til det tyngste arbeidet som å sette inn nye vinduer, dører, peis etc.

Kommer til å bli et slit i noen mndr..men duverden så deilig etterpå.

• 3 år senere...
Gjest lillebøll
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Lillebøll-mod

Endret av lillebøll
Skrevet

Hei!

Har selv akkurat pusset opp kjøkkenet.

Vi falt på en rimelig løsning fra "AllRight"

http://www.vvspluss.no/?a_id=565

Koster bare bittlitt mer en IKEA.

Mange fine løsninger. De har ikke noen spesiell hjemmeside. Men snakk med noen forhandlere så kan sikkert de skaffe brosjyre. Hvis ikke kan du få vår brosjre med prisliste. Vi er ferdig med den :)

Skrevet

Bestillte katalog på siden deres jeg :)

Kvik-kjøkkenene var også veldig fine, spesielt teak finer-kjøkkenet, og det i valnøtt finer.....

• 5 måneder senere...
Skrevet

Kvik sine kjøkken ligger veldig nært IKEA i pris på innredning, men skiller seg fra "billig-billig" når det gjelder kvalitetsleverandører på benkeplater, vasker og hvitevarer. Dette er imidlertid noe jeg uten tvil ville investert det lille ekstra i.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

På www.epoq.no finnes mange lekre kjøkken til god pris. Har nettopp tegnet et stort kjøkken til 44000. På siden finnes et godt tegneprogram, bedre enn ikea sitt (iallefall på min pc).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...