Gå til innhold

Tips til hva vi kan gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det bare meg og min stedatter som er hjemme. Vi har rett og slett ingenting og gjøre:P Er det noen som har noen forslag til hva vi kan gjøre på dagen i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på tur/sykle om det er ok vær?:) Stikke i svømmehallen?:) Er vel noe man kan gjøre uansett hvor gammel hun er:)

Gjest Magdalene
Skrevet

Hva med å gå en tur i finværet?

Sykle, gå tur i skogen,

om Du bor i nærheten av Oslo, er det flyshow der nå...

Dra på kino

Bake boller

Steke vafler på terrassen i solen

Skrevet

Hva med å gå en tur i finværet?

Sykle, gå tur i skogen,

om Du bor i nærheten av Oslo, er det flyshow der nå...

Dra på kino

Bake boller

Steke vafler på terrassen i solen

Hadde jeg bare hatt sykkel så hadde det vert topp:D

Bor i kr.sand så oslo er litt langt unna. Og vi har verken bolle deig eller vaffel røre:P

Litt kjipt her i dag:P

Kan prøve og gå tur men hvis vi ikke har noe og gå til så vil hun alltid bli bært eller så setter hun seg ned og nekter og gå.

Og i tillegg så blir det mere og mer overskyet her nå for det er meldt regn:S

Men gode tips:D

Skrevet

Se en film. Sett dere ned og lag en kjempeflott tegning/et maleri til far, legg puslespill, spill noe annet, bygg trehytte, sett opp telt (inne eller ute spiller ingen rolle) - det morsomste jeg husker fra barndommen var å sette opp masse stoler midt i stua og legge tepper over slik at jeg fikk mitt eget lite hus. Der kunne jeg sitte i timesvis og pusle med mitt.

Gjest Magdalene
Skrevet

Hadde jeg bare hatt sykkel så hadde det vert topp:D

Bor i kr.sand så oslo er litt langt unna. Og vi har verken bolle deig eller vaffel røre:P

Litt kjipt her i dag:P

Kan prøve og gå tur men hvis vi ikke har noe og gå til så vil hun alltid bli bært eller så setter hun seg ned og nekter og gå.

Og i tillegg så blir det mere og mer overskyet her nå for det er meldt regn:S

Men gode tips:D

Du virker litt tafatt...

Dere kan jo Gå og titte i nærmiljøet. Plukke steiner, blomster etc..

Bolledeig eller vaffelrøre kan man lett lage. Mangler du noe kan dere jo gå/kjøre/ta buss til butikken.

Sykle tur, da tenkte jeg at jenta kan sykle og du gå ved siden av.

Lekeplass etc kan man fint gå på i regnvær. Regntøy er en fin ting!

• Liker 1
Skrevet

Du virker litt tafatt...

Dere kan jo Gå og titte i nærmiljøet. Plukke steiner, blomster etc..

Bolledeig eller vaffelrøre kan man lett lage. Mangler du noe kan dere jo gå/kjøre/ta buss til butikken.

Sykle tur, da tenkte jeg at jenta kan sykle og du gå ved siden av.

Lekeplass etc kan man fint gå på i regnvær. Regntøy er en fin ting!

Er ikke så lett når jeg ikke har regntøy vettu. Og sykkelen ho sin er for liten til ho blitt:/ Når man ikke har penger så er det ikke så greit og bare gå og kjøpe og kjøpe hele tiden.

Skrevet

Se en film. Sett dere ned og lag en kjempeflott tegning/et maleri til far, legg puslespill, spill noe annet, bygg trehytte, sett opp telt (inne eller ute spiller ingen rolle) - det morsomste jeg husker fra barndommen var å sette opp masse stoler midt i stua og legge tepper over slik at jeg fikk mitt eget lite hus. Der kunne jeg sitte i timesvis og pusle med mitt.

Takk for tipset. vi bygget hytte inne mellon 2 stoler:D Var stor hitt det og det var det leengesiden vi hadde gjort:D

• Liker 1
Skrevet

Altså, bolledeig og vaffelrøre er ikke akkurat noe jeg bruker å ha liggende heller, men mel, melk, sukker og egg er noe de fleste har i huset, og da er det enkelt å vispe sammen en ok vaffelrøre. Plusser du på gjær og smør så har du en grei bolledeig også.

Ellers kan dere gå en tur, plukke blomster og lyng og pynte opp litt inne, tegne, male, lage trolldeig (men da trenger du mel, olje, salt og vann), dra på fisketur, gå i fjæra og lete etter krabber (dersom dere bor ved kysten), dra på lekeplassen, besøke familie,

Skrevet

Hadde jeg bare hatt mel så hadde det vert topp. Litt kjedelig og være ute når det regner. Men er jo topp forslag:D Vi laget hytte inne mellom noen stoler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...