Gå til innhold

Daten avlyst i siste liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble invitert på 3. date i dag. Planen var å dra på piknik og fisketur. Da jeg drev med innkjøp i butikken på vei til sjøen fikk jeg en melding om at piknik var avlyst. Vennene hans ikke kunne dra, men en kolega kom innom og skulle bli med ham på fisketur.

Hva syns dere om det? Vi er bare i bli-kjent fasen, men føles litt rart å måtte legge alt ut av kurven og dra hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble invitert på 3. date i dag. Planen var å dra på piknik og fisketur. Da jeg drev med innkjøp i butikken på vei til sjøen fikk jeg en melding om at piknik var avlyst. Vennene hans ikke kunne dra, men en kolega kom innom og skulle bli med ham på fisketur.

Hva syns dere om det? Vi er bare i bli-kjent fasen, men føles litt rart å måtte legge alt ut av kurven og dra hjem.

Fikk du ikke være med på fisketuren?

Anonym poster: 72029c452af1c4aea1eeefd2434a9d14

Skrevet

Hva slags date var det?

Syns det høres merkelig ut at dere skulle dra på date sammen med vennene hans,og når de ikke kunne,så ville han heller på fisketur med en kolega?

Dette høres ikke bra ut! Hvordan sa han i fra da? sa han unnskyld eller var han bare kald?

• Liker 1
Skrevet

Litt teit. Han burde lagt alternative planer med deg. Når det er sagt vet jeg ikke om jeg ville overanalysert det alt for mye. Det er godt mulig han bare hadde sett veldig frem til en avslappende fisketur og ikke helt tenkt gjennom signalene det sender.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg hadde ikke orket det. Har vært der så mange ganger og det ender alltid med at han ikke er interessert.

• Liker 1
Skrevet

Han skrev det i en melding. Jeg tror det er vennene hans som initierte turen (gutter med sine koner) og han ba meg bli med. Han skrev: "Hei. Det blir ikke noe piknik, syndt. Jeg rydder hjemme nå. Hva gjør du?"

Jeg skrev: "Det er syndt, det er perfekt vær. Har du tenkt å dra og fiske alene?" Og fikk svar: "Jeg har ikke tenkt på det ennå. En kolega kom innom og vil ta meg ut og fiske."

Så jeg bare ønsket dem en fin dag.

Noen av dere spurte hva slags date det var. Det var vel ikke en date, bare en mulighet for å møtes. Vi ble kjent på nettet og møtes bare to ganger tidligere. Derfor syntes jeg egentlig det var rart han forreslo å tilbringe dagen med vennene hans.

Ja, ja. Skal ikke tenke over det. Skal bare se om han tar kontakt senere.

Skrevet

Jeg mister liksom interessen når jeg har fått slike beskjeder jeg.. Vanskelig å "komme igang igjen".. tenker at hvis ikke det ble noe av turen kunne han tilbrakt noen timer med meg istedenfor en kollega..

• Liker 1
Skrevet

Han burde dratt på piknik bare med deg, når vennene avlyste.

Anonym poster: b72f8a9f043dabc8362e953e623e1ba5

Skrevet

Jeg ville ikke overanalysert dette, men jeg ville latt det være opp til ham å ta initiativ til å finne på noe igjen. Gjør han ikke det rimelig kjapt, ville jeg tolket det som at han ikke var interessert i å bli videre kjent.

Anonym poster: e3e40733fbbd3a8b6bf084199e70c2fd

• Liker 2
Skrevet (endret)

Takk for alle svar.

Endret av Wei Wei
Skrevet

Jeg skrev: "Det er syndt, det er perfekt vær. Har du tenkt å dra og fiske alene?" (her kunne du hintet om at dere kunne funnet på noe selv, istedet for å 'plante' ideen om at han skal gjøre noe uten deg)

Og fikk svar: "Jeg har ikke tenkt på det ennå. En kolega kom innom og vil ta meg ut og fiske." (slik jeg leser den setningen, så virker det som om han er usikker på å foreslå noe annet med deg, og kanskje vil ha deg til å ta initiativet ELLER så føler han seg muligens uvel ved å prioritere deg over en venn som fysisk er i lag med ham. Enklere å avvise noe over sms kontra ansikt til ansikt)

Så jeg bare ønsket dem en fin dag.

Mine femti øre.

• Liker 3
Skrevet

Mine femti øre.

Ja, jeg må lære meg å snakke direkte og ikke hinte til menn.

Men det var jo derfor jeg spurte ham og ikke bare skrev ok. Jeg ville gi ham mulighet til å dra med meg allikevel. Ser nå at jeg ikke var tydelig nok. Samtidig, så spiller det liten rolle siden kolega var allerede hos ham. Og jeg skulle bare være til bry når to kamerater er på fisketur.

Skrevet

Kjedelig situasjon, men ville ikke lagt så mye i det. Er han virkelig interessert hører du fra han igjen snart. Hvis ikke, så er det flere fisker i havet..

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg hørte fra ham neste kveld faktisk. Uoppfordret fortalte han at vennene avlyste turen på grunn av flyshowet i Oslo. Fortalte også om fangsten på fisketurene i helga. Ellers virker det som alt er greit allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...