Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når starter folk å bruke continuous renewal serumet igjen etter sommeren? Vil serumet gjøre at huden mister brunfargen raskere siden den skal fornye huden?

Anonym poster: cd79d32702f601e470b65b12d1e76cea

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Ja, du mister brunfargen litt fortere pga. glykolsyren i produktene. Jeg bryr meg ikke om brunfargen egentlig, men starter på den avhengig av hvordan været er ute. Er tross alt ikke bra å bruke serumet når det er skarp sol ute, så det er når være blir mer høstaktig jeg bruker den på dagtid.

Skrevet

Dette med solsensitivitet; har det noe å si når man bruker den kun om natten?

Slik som nå når det er skarp sol bruker jeg mineralfoundation for å få litt solbeskyttelse, og går alltid i skyggen når jeg kan(blir fort varm).....merker ikke jeg blir fortere brent eller noe, men det er kanksje ikke slik man merker det?

Anonym poster: e751b85d954609a4978bead6fcaced0c

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hmmm, vet ikke helt hvordan det er med det der, men det skal virke fornyende på huden og eksfolierer overflaten svakt hver gang du bruker det, noe som kan gjøre at du blir mer sensitiv ovenfor sol selv når du bare bruker den om natten? Anbefaler minimum spf 15 når man bruker denne og sola ikke har forsvunnet helt ennå, sånn at du er på den sikre siden =)

Nå er jo jeg i overkant hysterisk på det med sollys siden jeg har ganske blek hud, men jeg mener at sol kan gjøre "skade" på huden selv når man ikke merker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...