AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Vi prøver å bli gravide og i går tok jeg en eggløsningstest (billigtester) for å bli litt klokere på hvor i syklusen jeg er. Har svært varrierte sykluser så det er veldig vanskelig å finne EL. Testen viste svak positiv, men har lest at disse testene ikke er positive før strek nr 2 er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.. Noen som har erfaring med disse testene? Kan det allikevel hende at jeg er på vei mot eggløsning siden den i det hele tatt har slått litt ut? Håper noen har noen oppklarende svar å gi Anonym poster: 9fb4c9df90231bd8ece1c985612f55f0
Silfen Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 De er alltid litt positiv. Eller rettere sagt så er det alltid en svak strek uten at de er positive.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 TS: Før tidligere graviditet har jeg også brukt EL tester, men da fikk jeg aldri noen svak strek, kun helt blanke.. Ble gravid når jeg kuttet ut testingen.. Anonym poster: 9fb4c9df90231bd8ece1c985612f55f0
Athene Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Alle får en strek nesten hele syklusen, da man har et nivå av LH i urinen gjennom hele syklusen. En svak positiv test finnes ikke. Testen er positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. En svak strek forteller deg egentlig ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå