Gå til innhold

Ikveld ble jeg dumpet, men har ingen venninner å ringe til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld ble jeg invitert på fest av kjæresten min. Det var en stor grillfest, og masse folk. Kjæresten min virket avvisende, og jeg kjente egentlig ingen der, men jeg prøvde å mingle litt og å komme iprat med noen jeg hadde pratet litt med før.

Nærmere midnatt fant jeg kjæresten min sammen med en annen dame. De prate sammen og lo og det virket som om de koste seg. Jeg vinket til kjæresten min og gikk mot de, men da stakk de av. Jeg gikk etter, og kjente at jeg ble fortvilet og irritert. Følte at jeg skjønte hva som foregikk, og til slutt dro kjæresten min med meg til et stillere sted i hagen hvor han fortalte at han syns jeg var en pen og nydelig jente, men at han ikke hadde følelser for meg lenger.

Jeg spurte han om han hadde vært utro mot meg, og han sa nei. At han ville vente med det til han hadde gjort det slutt med meg.

Så da gikk jeg med hevet hode, mens gråten satt dypt i meg. Da jeg gikk bort fra huset, kjente jeg tårene trille, og jeg sank sammen. Jeg hadde ikke så langt å gå hjem, og da jeg kom hjem skulle jeg virkelig ønske jeg hadde en venninne å prate med. Men jeg har ingen venninner.

Så da skriver jeg her. KG er min beste venn...(dvs dere!)

Anonym poster: 7281cf032d649bd828affb4cc19bbff0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klemmer: Vet ikke hva mer jeg skal si enn at du fortjener bedre. Du er garantert en nydelig jente som fortjener noe annet enn den dritten der!
  • Liker 7
Skrevet

For en jævla kjip måte å gjøre det på.

Håper du føler deg bedre imorgen =)

• Liker 3
Gjest Fairydust
Skrevet

Ikke fortvil. Du vil finne noen som passer deg bedre. :) En som du liker bedre. En som ikke dumper deg på fest. Håper det går bra med deg. :klem:

• Liker 4
Skrevet

Uffa meg, kjære deg. Dette var virkelig en dårlig måte å gjøre det slutt på. Da må du prøve å tenke at DU er verdt mer enn som så! Tenk at hvis han skal gjøre det slutt på en så brutal måte så er virkelig ikke dette mannen i ditt liv, og ikke noen mann for deg!

Vet virkelig at det ikke er så lett å tenke sånn akuratt nå.. Er oppi et vondt brudd selv nå. Send meg gjerne en melding om du vil :)

STOR KLEM :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Takk alle sammen :)

Men akkurat nå klarer jeg ikke annet enn å være trist og lei ... har så lyst til å legge meg midt i veien og bli påkjørt av en dampveivalser... :trist:

• Liker 3
Skrevet

For en tulling!! Slår opp med deg på en fest, og på den måten der!???!! Kunne han ikke tatt det tidligere eller senere, og ikke vært så åpenlyst interessert i hun andre jenta. Jeg hadde blitt helt knust...

Syns du taklet situasjonen veldig bra, det er ikke du som skal skamme deg her! Fortsett å gå med hevet hode! Du fortjener bedre! Håper du føler det bedre i morgen :)

*klem fra meg*

• Liker 5
Gjest Fairydust
Skrevet

Takk alle sammen :)

Men akkurat nå klarer jeg ikke annet enn å være trist og lei ... har så lyst til å legge meg midt i veien og bli påkjørt av en dampveivalser... :trist:

Da syns jeg heller du skal legge deg i sengen din. Det er bedre for ryggen ;)

Skjønner godt at du er trist. Det er alltid det. Særlig når det skjer så uventet. Men alt du kan gjøre nå er å sørge en liten stund, men så må du feire at du er singel. Singel betyr jo at du kan flørte og kose deg :)

• Liker 3
Skrevet

Da syns jeg heller du skal legge deg i sengen din. Det er bedre for ryggen ;)

Skjønner godt at du er trist. Det er alltid det. Særlig når det skjer så uventet. Men alt du kan gjøre nå er å sørge en liten stund, men så må du feire at du er singel. Singel betyr jo at du kan flørte og kose deg :)

Jeg driver å turner litt, hehe ... Så skal jeg straks legge meg :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Ikveld ble jeg invitert på fest av kjæresten min. Det var en stor grillfest, og masse folk. Kjæresten min virket avvisende, og jeg kjente egentlig ingen der, men jeg prøvde å mingle litt og å komme iprat med noen jeg hadde pratet litt med før.

Nærmere midnatt fant jeg kjæresten min sammen med en annen dame. De prate sammen og lo og det virket som om de koste seg. Jeg vinket til kjæresten min og gikk mot de, men da stakk de av. Jeg gikk etter, og kjente at jeg ble fortvilet og irritert.

adfaedgEADdfsgsasdgqaeg HÆH? :kjempesinna:

• Liker 9
Skrevet

Fy flate! Jeg ble "dumpet" ikveld selv av en jeg holder på med, og jeg trodde han gjorde det på en stygg måte ved å ikke svare lenger... Vet du.. Gå med hodet hevet. Vis at du er mye bedre enn ham, for det må du absolutt være! Sånne idioter er det ikke verdt å bruke tid på! Du er mye bedre enn det! :)

• Liker 6
Skrevet

Du fortjener noe mye bedre enn den dritten der.. Fy faen. :kjempesinna:

Håper det går bedre med deg etter hvert, og jeg vil bare gi deg en klem. :klemmer: Du kan alltid komme til oss KG'ere. Vi er her for deg. :hjerte:

Anonym poster: 7a3ccbd96cc5ecc2299b83005ec97fd5

• Liker 3
Skrevet

Slemt gjort, men hvorfor har du ingen venninner? Er det fordi du glemte dem når du fikk kjæreste eller fordi du ikke har fått kontakt med jenter?

• Liker 2
Gjest energibånd
Skrevet

:klemmer:

TS, vær glad for at du ble kvitt ham, hva er vel han verdt, han som behandler en jente han var sammen med på den måten? Hva kunne vært verre? At du hadde kastet bort mer tid på en mann som ikke er verdt noe av tiden din.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

sjå positivt på det; no kan du gå ut å skaffe deg vener!

Gjest tarandus
Skrevet

Jeg hadde vært mer bekymret for mangelen på venner, enn for at du ble dumpet av en slik drittsekk.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg hadde vært mer bekymret for mangelen på venner, enn for at du ble dumpet av en slik drittsekk.

Det er ikke alle som er så heldige at de finner noen gode venninner.

Livet må gå videre allikevel.

Endret av Steinar40
  • Liker 6
Skrevet

Hvilket oppegående menneske er det som dumper kjæresten på en fest!? For en idiot.. :klem:

• Liker 3
Skrevet

Jeg antar at TS ikke er så gammel, og dermed er vel denne fyren også ung og særdeles umoden.

Må allikevel bare si at det var en forferdelig merkelig og uheldig måte å slå opp på. Man kan faktisk bare få bakoversveis av å høre om alle de merkelige folka som finnes i denne verden.

Vet selvfølgelig at de finnes, men vanligvis vet man jo ikke noe om hva som faktisk foregår rundt omkring i de tusen hjem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...