Gjest sardintroll Skrevet 31. august 2012 #1 Del Skrevet 31. august 2012 Har tenkt litt på dette. Jenter/kvinner som går truseløse virker mer som å være en manns våte fantasi, og jeg vet at noen gjør dette, men jeg begynner å lure litt: Hva ER egentlig greia med dette? Hva er så fantastisk med det? OK, det hender jeg gjør det selv, men det er av praktiske årsaker når jeg er hjemme. F.eks, når jeg har tatt en kveldsdusj, og ikke har tenk meg noe sted, dropper jeg gjerne trusene, og bare drar på meg et par jeans eller joggebukser som enten skal i vask straks, eller som har sett sine dager, men skjønner ikke helt den seksuelle greia med det. Når det er sagt, så er det ikke for å tråkke de som liker å gå uten truse til daglig på tærne, jeg bare synes det er litt rart. Må være veldig upraktisk når mensen kommer på besøk, osv. Kjøyr debatt! :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 31. august 2012 #2 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Det er vel først og fremst tanken på at han har lett tilgang når som helst som gjør at det tenner meg. Hvis jeg for eksempel går i kjole uten undertøy på byen, så tenner det meg mest psykisk. Da må jeg helst ha noen der som vet det også da, hvis ikke er det ikke like stimulerende mentalt. Sånn ellers, hjemme og slikt, så er det jo bare digg. Jeg liker å være naken, det får meg til å føle meg fri, og siden det er litt for kaldt og upraktisk å gå helt naken så er uten undertøy et greit kompromiss Endret 31. august 2012 av Raindrops 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 31. august 2012 #3 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Godt poeng! Godt poeng! Jeg kan skjønne at det er en god grunn til å gå truseløs, at man slipper å filkle å fomle med å fjerne trusa når man allikevel skal pule. Endret 31. august 2012 av sardintroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 31. august 2012 #4 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Godt poeng! Godt poeng! Jeg kan skjønne at det er en god grunn til å gå truseløs, at man slipper å filkle å fomle med å fjerne trusa når man allikevel skal pule. Jo, men det er egentlig ikke fordi det er praktisk. Det bare tenner meg mentalt. Når en kjæreste eller elsker ser på meg med det blikket, blant en drøss med andre mennesker, og han er den eneste som vet at jeg sitter der med minimalt med klær, det er litt flaut, litt nedverdignede, veldig tennende og det vekker følelser som jeg har vanskeligheter med å sette ord på. Vet ikke helt jeg, kanskje det bare er jeg som er rar :gjeiper: Endret 31. august 2012 av Raindrops 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 31. august 2012 #5 Del Skrevet 31. august 2012 Jo, men det er egentlig ikke fordi det er praktisk. Det bare tenner meg mentalt. Når en kjæreste eller elsker ser på meg med det blikket, blant en drøss med andre mennesker, og han er den eneste som vet at jeg sitter der med minimalt med klær, det er litt flaut, litt nedverdignede, veldig tennende og det vekker følelser som jeg har vanskeligheter med å sette ord på. Vet ikke helt jeg, kanskje det bare er jeg som er rar :gjeiper: Njaaa, dersom han vet at du er truseløs, så er det sikkert ganske så hett å gå rundt og tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 31. august 2012 #6 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg tror det tenner min indre ekshibisjonist å gå rundt halvnaken med massevis av mennesker tilstede. Jeg går aldri i særlig utfordrende klær, men potensialet for at noen ser noe når han prøver å finne ut om jeg har undertøy eller ikke er jo der. Og får meg til å fantasere om at han plutselig bare må ha meg foran alle sammen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #7 Del Skrevet 1. september 2012 Nå er jeg mann da, men kjæresten min og jeg har av og til en greie når vi er på fest eller i selskap, og hvor jeg ber henne levere trusen til meg... Sist helg var vi i 70-års dag på et hotell på fjellet, og det var opphissende for oss begge at hun de siste to timene kun hadde stay-ups på under kjolen. Deilig sex med en gang vi kom opp på hotellrommet! Anonym poster: aa4637288245ec9799e5e682b62cd20f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 1. september 2012 #8 Del Skrevet 1. september 2012 Hmm. Jeg kjente det kilte litt bare ved å lese det her, såh.. Ja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #9 Del Skrevet 1. september 2012 jeg liker å gå truseløs. fordi jeg liker å plutselig finne ut at å nå vil jeg ha sex. ;P da er det så enkelt å bare ta hånden til mannen ned i buksa eller under skjørte å hviske i øret at jeg er kåt. da går ting i gang mye raskere og jeg liker det at jeg er klar anytime. i bilen. eller hvor som helst ellers. Anonym poster: ea2aefef34895a137936389e1c1bace2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #10 Del Skrevet 1. september 2012 Det tenner meg ikke, fordi jeg synes det er ekkelt å gå under undertøy. Kan virkelig ikke tenke meg å gå rundt uten undertøy, og også fordi jeg opplever at undertøyet gir meg en ekstra trygghet ved bare å være der. Uten undertøy så føler jeg meg faktisk litt utrygg. Så for meg er det fullstendig avtennende å være uten undertøy. Anonym poster: 00d64add3f90c0490ada97992dbfaabc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #11 Del Skrevet 1. september 2012 Hmm. Jeg kjente det kilte litt bare ved å lese det her, såh.. Ja Hva ble du kåt av da? <br /><br /> Anonym poster: 0d64838572c681304a6e0a61037f5602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 1. september 2012 #12 Del Skrevet 1. september 2012 Hva ble du kåt av da? <br /><br /> Anonym poster: 0d64838572c681304a6e0a61037f5602 Bare av tanken på at partneren min er truseløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2012 #13 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg skjønner hvorfor noen tenner på det, blant annet pga det Raindrops sier. Jeg tenner ikke på det selv, men kunne tent på det dersom partner ble tent av det. Dessverre så har jeg ikke hatt spesielt mange partnere som har syntes at dette har vært noe big deal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå