Gjest SebraPiken Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Vet ikke om det er noen andre tråder om Lush, såå, jeg prøver Har du noen erfaringer? Favoritter? Dårlige erfaringer? Hvilke produkter har du prøvd? Jeg selv har god erfaring med "Dark Angels" da jeg har hatt problemer med såkalt 'oily skin', denne har gjort huden min mye bedre! Har idag gått til innkjøp av "Angel on bare skin" som er en bestselger, så er spent på hvordan denne vil fungere. Fikk den anbefalt pga min "full pakke hud-type" med både oljete, problem og tørr hud. Og "Imperialis" fuktighetskrem for kombinasjons hud Prisene er heller ikke å klage på, synes jeg Noen andre?
Gjest navnelapp Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Det luktar så bort i natta i dei butikkane at eg går ikkje inn der ein gong. Eg fekk ei julegåve derfrå ein gong, nokre badekuler og såpegreier, dei sto på badet og virka som ein enorm luftfriskarklump. til slutt måtte eg be datra mi bruke det opp. Dessutan har eg høyrt at her i landet har Lush ei skikkeleg elendig personalbehandling, men det går forsåvidt ikkje på kvaliteten på produkta, berre på det etiske. 1
Conuren Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Jeg bruker bare Lush. Og er ganske fornøyd med det. Det eneste jeg ikke har likt er hennafargen. Håret mitt tar den rett og slett ikke til seg. Favoritter: Squeeky Green Coconut deodorant powder(den har dessverre gått ut av produksjon)
Gjest Katee Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Er veldig fornøyd med en scrub som heter Ocean Salt. Har fått veldig god hjelp når jeg har vært innom butikken, men jeg orker ikke være der så lenge fordi det lukter så intenst (stakkars de som jobber der!!)
Gjest SebraPiken Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Det luktar så bort i natta i dei butikkane at eg går ikkje inn der ein gong. Eg fekk ei julegåve derfrå ein gong, nokre badekuler og såpegreier, dei sto på badet og virka som ein enorm luftfriskarklump. til slutt måtte eg be datra mi bruke det opp. Dessutan har eg høyrt at her i landet har Lush ei skikkeleg elendig personalbehandling, men det går forsåvidt ikkje på kvaliteten på produkta, berre på det etiske. Ja, jeg gikk inn en gang da det var sykt varmt ute, IKKE til å anbefale! Men ja, de kan være rimelig sterk lukt på produktene, lønner seg å pakke de godt inn ... Derimot personalbehandlingen kan jeg ikke si noe på, da jeg ikke har hørt noe om det
Samosa Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 Jeg elsker Lush for konseptet, men noen av produkt(ingrediens)ene er ikke helt på topp. Syns for eksempel at Dark Angels er helt fantastisk for fet hud - er på min tredje boks nå! Liker leppeskrubben med bubblegum-smak veldig godt. Den "leppestiften" (It started with a kiss) syns jeg har en utrolig fin farge, men blir dessverre kakete i konsistensen etter et par måneder og det gjør påføring litt vanskelig. Dusjsåpene syns jeg er gode sånn generelt, men det beste jeg har vært borti er den som heter Sweetie Pie (den gele-klumpen). Mmmm! Elsker tonerene deres, spesielt den med tea tree oil. Grease Lightening er også et bra produkt, men kunne ha hatt litt raskere effekt til å være et kriseprodukt. Tørrsjampoen er helt OK. Den gjør jobben sånn halvveis, men det tar litt tid å få et godt resultat og det er dessuten litt slitsomt med påføringen ettersom det er tørrsjampo i en vanlig sjampoflaske.. Ellers syns jeg Lush er greit, er veldig glad i Lush faktisk, men syns noen av ingrediensene er litt skumle og ville heller gått for hel-økologiske produkter som f.eks de som de selger på Green Spirit.
Gjest SebraPiken Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Er veldig fornøyd med en scrub som heter Ocean Salt. Har fått veldig god hjelp når jeg har vært innom butikken, men jeg orker ikke være der så lenge fordi det lukter så intenst (stakkars de som jobber der!!) Sant det! Jeg tror ikke jeg hadde klart å jobba der, i alle fall ikke på varme dager! Da kan man lukte butikken fra kilometersvis avstand Jeg har også god erfaring med god hjelp 1
Gjest SebraPiken Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 ... Dusjsåpene syns jeg er gode sånn generelt, men det beste jeg har vært borti er den som heter Sweetie Pie (den gele-klumpen). Mmmm! .... Dusjsåpene har jeg ikke prøvd ennå, da jeg er redd for å få utslett osv Noen anbefalinger? Noen som er mild osv...?
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 Nå har jeg ikke fått prøvd så mye (en ukes tid), men jeg liker veldig godt skrubben som heter ocean salt. Jeg har forøvrig kjøpt mine produkter på lush.co.uk til en brøkdel av norske priser. 1
Freudian Flip Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 Har prøvd lillasjampoen deres (Daddy-O) og likte den kjempegodt! Litt sterk (men god) lukt, men synes den funket som f med å ta bort gulskjær i lyst hår. Dusjsåpen i geléform er også digg. Ellers liker jeg at man som regel får med seg små testere...
Quirky Skrevet 2. september 2012 #11 Skrevet 2. september 2012 Jeg er veldig begeistret for mye fra LUSH- spesielt Buffy Body Butter, Caca Rouge hennafarge, Vanilla De-Lite bodylotion, Ultrabalm, Snow Fairy dusjgelé og Bubblegum-leppeskrubben. (omtalene mine av LUSH-produkter i bloggen min her)
Katniss Skrevet 2. september 2012 #12 Skrevet 2. september 2012 Produktene jeg har prøvd har vært lite effektive. Veldig overpriset og lukter litt vel *naturlig*
Strixvaria Skrevet 2. september 2012 #13 Skrevet 2. september 2012 Jeg bruker nesten bare Lush-produkter. Jeg er hyperallergisk, og må derfor være ganske forsiktig med hva jeg bruker, både av sminke og hudprodukter ellers, men jeg har til nå ikke reagert på noen av Lush-sakene. Blant favorittene er såpa Figs&Leaves, den lukter herlig! Ultrabalm funker til alt, både som leppepomade, kuldekrem ++, og jeg har blitt hekta på shampoobarene (har den lilla nå, den er diiiiigg). I tillegg bruker jeg bare ansiktsmasker derfra, Brazened Honey er helt klart favoritten, men både Ayesha, Cupcake og Catastrophe Cosmetic er også veldig gode for min hud. :happy: Det eneste jeg ikke har likt er den dusjsåpa som heter Glögg. Det vil si, lukten i dusjen er fantastisk (kanel - skikkelig julefølelse), men lukten etterpå er bare helt jævlig. Dette har jeg vel skrevet i en annen tråd også, men det tok måneder å få ut "gammelmannslukta" som kom pga den såpa, fra gardiner, sengetøy, klær, vegger ++. Så den bruker jeg ikke mer.. Det med personalbehandling skjønner jeg ikke helt? Jeg kjenner flere som jobber for kjeden, og har aldri hørt noe negativt, snarere tvert imot. De får blant annet masse gratisgreier + innmari gode rabatter, og det er jo nesten krig for å få jobbe der..
Gjest SebraPiken Skrevet 2. september 2012 #14 Skrevet 2. september 2012 Ååh, så mange fine svar! Jeg har nå prøvd den "Angels on bare skin", og jeg er veldig fornøyd så langt! Hudkremen er jeg litt i tvil om ennå, (Imperialis), jeg synes den er litt oljete, noe jeg da prøver å "bli kvitt", så den tror jeg at jeg bare skal bruke om natten, men fukter huden godt!
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2012 #15 Skrevet 2. september 2012 Er det noen av dere som kan fortelle meg hvordan konsistensen på Brazened Honey skal være? Er så redd for at den jeg har er blitt dårlig, selv om jeg sitter med den på ansiktet i skrivende stund. Altså, den lukter helt greit, men konsistensen på den jeg har er hard og kornete. På bilder ser den veldig smooooth ut, liksom. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #16 Skrevet 2. september 2012 Lemony flutter cuticle butter er en perfekt neglebåndskrem, men veldig sterk sitronlukt. Tramp dusjsåpe lukter skikkelig skog og passet bra på hyttetur, helt ok men vil ikke kjøpe igjen tror jeg. Rock star såpen stiiiinker sukkersøtt, hadde forventet meg noe litt annet så vil ikke kjøpe den igjen. Liker konseptet og har tenkt å prøve mer for å se om jeg finner noe som passer meg. Handler fra UK nettsiden ettersom jeg ikke har en butikk i nærheten. Anonym poster: a85a6c6fd2599ff5d3b5fb3f042021ea
Gjest BabyBlue Skrevet 2. september 2012 #17 Skrevet 2. september 2012 Jeg er veldig begeistret for mye fra LUSH- spesielt Buffy Body Butter, Caca Rouge hennafarge, Vanilla De-Lite bodylotion, Ultrabalm, Snow Fairy dusjgelé og Bubblegum-leppeskrubben. (omtalene mine av LUSH-produkter i bloggen min her) Kanskje litt OT, men jeg synes bloggen din er helt fantastisk Har bestilt noen varer på nett pga. deg, ja... Når det kommer til Lush synes jeg at Big Shampoo gir bra volume. Den renser håret veldig grundig, og husker at jeg ikke brukte den hver dag da jeg hadde den i dusjen siden den kan være litt hard på hodebunnen. Sær konsistens og lukt, men bra produkt. Man får ganske lett og ... "gjennomblåst" hår. Sikkert fin for fet hodebunn, selv om jeg ikke har det selv og kan si helt sikkert. Tror jeg skal få tak i den igjen, gitt.
Strixvaria Skrevet 2. september 2012 #18 Skrevet 2. september 2012 Er det noen av dere som kan fortelle meg hvordan konsistensen på Brazened Honey skal være? Er så redd for at den jeg har er blitt dårlig, selv om jeg sitter med den på ansiktet i skrivende stund. Altså, den lukter helt greit, men konsistensen på den jeg har er hard og kornete. På bilder ser den veldig smooooth ut, liksom. :gjeiper: Siden alle ansiktsmaskene lages for hånd, så vil det kunne være noen forskjeller på dem. F.eks. kan Catastropshe Cosmetic være mer grå enn blå noen ganger. Det kommer litt an på hvor hard den er - så sant du får smurt den utover så tror jeg det er helt ufarlig. Dersom det blir muggen eller vannete er det nok på tide å kaste den ;P
Ethereal Skrevet 2. september 2012 #19 Skrevet 2. september 2012 Mitt favorittprodukt fra Lush er uten tvil leppepomaden "Honey Trap". Den lukter søtt og godt, og gir god fukt til leppene. Jeg har også prøvd leppeskrubben deres, og den fungerte bra, men det er egentlig ikke noe poent i å bruke 120 kr. på en liten krukke med sukker. Men morsomt å ha prøvd.
Gjest SebraPiken Skrevet 2. september 2012 #20 Skrevet 2. september 2012 Gleder meg til payday. Lush <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå