karianne122 Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Om sommeren er huden min helt fin. Den er ikke tørr, og jeg bruker aldri foundation eller pudder om sommeren.. Men når det nærmer seg vinter begynner huden min og bli tørr og flasser.. Så da tar jeg og smører den inn med fuktighetskrem, men etterpå er huden min rød og fettete.. (har prøvd det meste av kremer, men finner ikke noen som passer meg) Noen som kan anbefale en ansiktkrem som får bort tørr hud, men som ikke får den til å se skitten og ekkel ut?
Gjest BabyBlue Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Jeg liker veldig godt decleor, men det er ganske dyrt merke da. Min absolutte favoritt er decleor soothing milky cream som trekker inn i huden og fukter godt uten at du får en rar hinne på huden. Den bekjemper også rødhet og roer ned stresset hud, noe som var aktuelt for meg da jeg gikk på isotretinoin kur. Hydra Floral er også veldig fin, men milky cream kjennes mer lukseriøs ut på huden. Alt i alt er begge svært gode produkter som fort får skikk på huden min som fort kan bli litt fuktfattig om jeg skipper hudkremen for natten. Pga. prisen anbefaler jeg deg å spørre om prøver på parfymerier/hudpleiesalonger før du kjøper full størrelse. Jeg vet at Decleor blir mast om veldig her på forumet, og selv om jeg føler det er for en god grunn (produktene er som himmelsendt for huden min!), er det allikevel enkelte som reagerer på de pga. de essensielle oljene. Noen ganger med rødhet og kløing som du sier du sliter med, men om huden din liker merket har du en venn for livet Dermalogica får også mye skryt, det kan du lese en del om her på forumet =)
terri Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Slenger meg på det babyblue skriver Dette er veldig gode produkt! Jeg er også en stor tilhenger av "rosehip oil" (nyperoseolje). Dette er en olje, men som trekker relativt raskt inn i huden, som roer ned huden, har en anti age effekt, og kan hjelpe uren hud for den inneholder natulig retinol/vitamin A. Bruker den etter krem om kvelden, og lar den trekke inn over natten. Da våkner jeg med ekstra pen hud om morningen
skruf Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Jeg reagerte allergisk på Decleor sine produkter. Var til hudpleier og kjøpte de. Har de siste årene brukt Intensive Active Moist fra Dermalogica, den fungerer veldig bra. Men nå i sommer har jeg prøvd Nuture me fra Ole Henriksen, den og er god. Huden min er tørr/sensetiv
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Anbefalinger er vanskelig, hva som passer hver enkelt er så forskjellig. Var selv i ferd med å gi opp, til jeg tilfeldigvis ramlet over noe så enkelt som A-krem fra apoteket. Funker for meg Anonym poster: 007031a4578e0703e070be361178c1e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå