Gjest sofie Skrevet 31. august 2012 #1 Del Skrevet 31. august 2012 normalt eller? bodd sammen i snart 3 mnd. å de siste ukene gir han hunden MASSE kos og godsnakker med henne hele tiden når han er hjemme. jeg får bare nattakyss (med mindre jeg "yngler" meg litt på han å viser at jeg trenger nærhet) og han "orker" ikke å snakke så mye når han kommer hjem fordi han jobber så mye (jeg jobber på barneskole å blir da sliten i hodet av det men prøver å snakke med han fordi) . høres ut som et lite problem sikkert. men jeg føler meg jo skikkelig tilsidesatt. virker ikke som at han bryr seg noe særlig heller så ender ofte opp med diskusjon som gjør at det blir dårlig stemning. what to do?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2012 #2 Del Skrevet 31. august 2012 Heh.. Kjenner meg litt igjen. Han jeg dater er ekstremt glad i hunden sin, og når hunden er der, er det ikke jeg som sitter på fanget, for å si det sånn. Følte litt på det til å begynne med, men tror ikke de ser på det sånn. Prøv heller å snu det til noe positivt, er jo bra at han er glad i dyr og viser mye omsorg for hunden Du er nok ikke tilsidesatt, han tenker bare ikke over det. Anonym poster: 0bb7af767dd46112143224e63f388945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 31. august 2012 #3 Del Skrevet 31. august 2012 Huff da.. Vel, det enkleste er ofte det beste; ta det opp med han på en ordentlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2012 #4 Del Skrevet 31. august 2012 Heh.. Kjenner meg litt igjen. Han jeg dater er ekstremt glad i hunden sin, og når hunden er der, er det ikke jeg som sitter på fanget, for å si det sånn. Følte litt på det til å begynne med, men tror ikke de ser på det sånn. Prøv heller å snu det til noe positivt, er jo bra at han er glad i dyr og viser mye omsorg for hunden Du er nok ikke tilsidesatt, han tenker bare ikke over det. Anonym poster: 0bb7af767dd46112143224e63f388945 han er jo glad i dyr. men hunden jeg hadde måtte jeg jo kvitte meg med fordi han ikke "tålte trynet på han" å fordi han mente at min hund plaget den andre hunden her (selv om det var motsatt). såeh.. her går det på hva HAN vil og synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2012 #5 Del Skrevet 31. august 2012 Huff da.. Vel, det enkleste er ofte det beste; ta det opp med han på en ordentlig måte. prøver jeg å ta det opp på en skikkelig måte så får jeg høre at jeg bare syter å klager, så er jo ikke spesielt morsomt å få høre sånt heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 31. august 2012 #6 Del Skrevet 31. august 2012 han er jo glad i dyr. men hunden jeg hadde måtte jeg jo kvitte meg med fordi han ikke "tålte trynet på han" å fordi han mente at min hund plaget den andre hunden her (selv om det var motsatt). såeh.. her går det på hva HAN vil og synes. Wow, og du kvittet deg faktisk med hunden. Jeg hadde kvittet meg med mannen lenge før hunden i en sånn situasjon. Faktisk syns jeg det er helt grusomt å snakke om å "kvitte" seg med noe som er et familiemedlem og en følgesvenn. Hunder er tilknyttet eierne sine på en helt spesiell måte, og det er ikke akkurat fint for en hund å bli satt bort til en ny eier. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2012 #7 Del Skrevet 31. august 2012 Wow, og du kvittet deg faktisk med hunden. Jeg hadde kvittet meg med mannen lenge før hunden i en sånn situasjon. Faktisk syns jeg det er helt grusomt å snakke om å "kvitte" seg med noe som er et familiemedlem og en følgesvenn. Hunder er tilknyttet eierne sine på en helt spesiell måte, og det er ikke akkurat fint for en hund å bli satt bort til en ny eier. må tilføye en ting om hunden da vi hadde hatt han en liten stund, men han kom tilbake til sine gamle eiere, så han var lykkelig han men jeg har ikke råd til å bo for meg selv nå, jeg elsker samboeren osv men syns alt blir så feil når ting skjer på hans premisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 31. august 2012 #8 Del Skrevet 31. august 2012 må tilføye en ting om hunden da vi hadde hatt han en liten stund, men han kom tilbake til sine gamle eiere, så han var lykkelig han men jeg har ikke råd til å bo for meg selv nå, jeg elsker samboeren osv men syns alt blir så feil når ting skjer på hans premisser. Jeg skjønner. Og jeg er enig med deg - han er ikke alene i dette forholdet, og han må vise like mye hensyn til deg som du viser til han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 31. august 2012 #9 Del Skrevet 31. august 2012 Da foreslår jeg at du forteller dette til samboeren. Det er grenser for hva man skal finne seg i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2012 #10 Del Skrevet 1. september 2012 jeg opplevde det samme, hunden kom ALLTID foran meg, hun måtte til og med ligge i senga med oss. Jeg var kjempeglad i den hunden, men når han kysser hunden mer enn meg, og sier "jeg er glad i deg vennen" mer til hunden enn meg, da..... Husker en gang jeg jobbet sent og de to lå i senga, da jeg skulle legge meg var det ikke plass, så han sa at jeg fikk sove i sofaen. Jeg dumpa ham kort tid etter, det var aldri oppmerksomhet til overs for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Strøken. Skrevet 1. september 2012 #11 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg tror du må velge om du aksepterer eller ikke. Om du ikke gjør det så flytt fra han og om du gjør det så bli. Vanskeligere er det ikke. - jeg har selv hund og i begynnelsen kom han foran alle kjæresteemner. Hunden er et ansvar jeg har tatt på meg og holder meg trofast til. Det har kostet noen forhold - men samtidig det har også dukket opp den ene som verdsetter min hund nesten like høyt som meg. Mulig vi hundeeiere blir rare, men slik jeg ser det så høres samboeren din ut som en flott hundeeier. Jeg synes du virker sjalu på bikkja. Dessuten - hvis hunden er vant med såpass oppmerksomhet og plutselig får mindre så er det ikke sikkert hunden kommer til å ha det bra. - Gjest # 10 - den er litt drøy. Selv for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2012 #12 Del Skrevet 1. september 2012 jeg opplevde det samme, hunden kom ALLTID foran meg, hun måtte til og med ligge i senga med oss. Jeg var kjempeglad i den hunden, men når han kysser hunden mer enn meg, og sier "jeg er glad i deg vennen" mer til hunden enn meg, da..... Husker en gang jeg jobbet sent og de to lå i senga, da jeg skulle legge meg var det ikke plass, så han sa at jeg fikk sove i sofaen. Jeg dumpa ham kort tid etter, det var aldri oppmerksomhet til overs for meg. vi har en regel om at hunden ALDRI får komme inn på soverommet. hun stopper faktisk på dørstokken å bare titter inn, så der har vi heldigvis ikke noe problem. rommet er vår plass men jeg aner ikke helt hvordan jeg skal begynne å ta opp temaet uten å høres ut som ei kjerring som er sjalu på bikkja. kan godt være at jeg er det uten å helt skjønne det selv, men samtidig så syns jeg at han behandler bikkja som mer kjærste enn han behandler meg som det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2012 #13 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg tror du må velge om du aksepterer eller ikke. Om du ikke gjør det så flytt fra han og om du gjør det så bli. Vanskeligere er det ikke. - jeg har selv hund og i begynnelsen kom han foran alle kjæresteemner. Hunden er et ansvar jeg har tatt på meg og holder meg trofast til. Det har kostet noen forhold - men samtidig det har også dukket opp den ene som verdsetter min hund nesten like høyt som meg. Mulig vi hundeeiere blir rare, men slik jeg ser det så høres samboeren din ut som en flott hundeeier. Jeg synes du virker sjalu på bikkja. Dessuten - hvis hunden er vant med såpass oppmerksomhet og plutselig får mindre så er det ikke sikkert hunden kommer til å ha det bra. - Gjest # 10 - den er litt drøy. Selv for meg vil jo ikke bare flytte fra han på grunn av en hund. for all del han skal da kose med hunden, men ikke "ignorere"det faktum at jeg er kjærsten hans. har sagt at jeg er en person som sikkert tranger litt mer nærhet enn det han gjør, men han kan da vel ofre seg litt å bare gi meg en klem nå og da, et kyss når han kommer hjem osv. det er sånne småting jeg syns er litt viktige.jeg har satt ned foten på visse ting som at når han kommer hjem så skal jeg ha et hei og gjerne et kyss før hunden. jeg blir jo lavest på rangstigen når bikkja kommer før meg, for hu her merker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #14 Del Skrevet 1. september 2012 Vet det er en del menn som er overbevist om at å gi dama mye oppmerksomhet bare vil gjøre henne lei og uinteressert. Nok av de som mener at den eneste måten å holde på damer er å gi dem smuler, så de fortsetter å gå etter kjeksen. Selv gir jeg nok mye oppmerksomhet, men det slår nok tilbake på meg. Mange tar slikt til slutt for gitt og setter ikke lenger pris på det når de får akkurat det de peker på... Anonym poster: 67aa606925715b66ccb347f6ac4d4946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. september 2012 #15 Del Skrevet 1. september 2012 Wow, og du kvittet deg faktisk med hunden. Jeg hadde kvittet meg med mannen lenge før hunden i en sånn situasjon. Faktisk syns jeg det er helt grusomt å snakke om å "kvitte" seg med noe som er et familiemedlem og en følgesvenn. Hunder er tilknyttet eierne sine på en helt spesiell måte, og det er ikke akkurat fint for en hund å bli satt bort til en ny eier. En tankestrek. TS, typen din hadde iallfall kvittet seg med deg før han hadde kvittet seg med hunden sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2012 #16 Del Skrevet 1. september 2012 Vet det er en del menn som er overbevist om at å gi dama mye oppmerksomhet bare vil gjøre henne lei og uinteressert. Nok av de som mener at den eneste måten å holde på damer er å gi dem smuler, så de fortsetter å gå etter kjeksen. Selv gir jeg nok mye oppmerksomhet, men det slår nok tilbake på meg. Mange tar slikt til slutt for gitt og setter ikke lenger pris på det når de får akkurat det de peker på... Anonym poster: 67aa606925715b66ccb347f6ac4d4946 for min del så føles det mere som at vi bor på hybel sammen eller noe å ikke har et forhold sånn sett. det at mannen spiller "hard to get" syns jeg er litt dumt. for jeg mister jo interessen jeg å når det virker som at mannen ikke er tiltrukket av meg, det sårer. det finnes en mellomting mellom å ikke bry seg og å klamre seg fast i en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2012 #17 Del Skrevet 1. september 2012 En tankestrek. TS, typen din hadde iallfall kvittet seg med deg før han hadde kvittet seg med hunden sin. nå skaffet vi på en måte hunden sammen, men vi er enige om at hvis forholdet skulle skjære seg så er det han som beholder hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #18 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor dere sammenlikner dere selv med dyr? Den oppmerksomheten dyrene får dekker jo helt andre behov enn de som en gir og får fra en partner. Anonym poster: 39bdac662f48d1e44fcf8ade4aecabba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. september 2012 #19 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor dere sammenlikner dere selv med dyr? Den oppmerksomheten dyrene får dekker jo helt andre behov enn de som en gir og får fra en partner. Anonym poster: 39bdac662f48d1e44fcf8ade4aecabba En familie med hunder er sett med hundeøyne en flokk. Når dama får mindre oppmerksomhet enn bikkja, så plasseres hun lavest på rangstigen, og det er ubrukbart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 1. september 2012 #20 Del Skrevet 1. september 2012 En familie med hunder er sett med hundeøyne en flokk. Når dama får mindre oppmerksomhet enn bikkja, så plasseres hun lavest på rangstigen, og det er ubrukbart. Hehehe dummeste jeg har hørt. Det stemmer ikke, og er FEIL :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå