Portvinpiken Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Hva kan vi gi et godt vennepar i bryllupsgave? De har god økonomi, vært sammen i herrens mange år, har barn. Jeg tenker noe personlig og hyggelig. Noen gode tips?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Noe jeg har gjort et par ganger: gå på polet og spør om en god vin som helst bør lagres i noen år. Legg den i en boks, kanskje med et par fine glass, med instruks om at den bør drikkes på f.eks. 3-års bryllupsdag. Anonym poster: 56d7627ac7a8b2f30aac3c67e522507e 2
Wednesday Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 hva med å sjekke om de har registrert gaveønsker hos glassmagasinet eller tilbords ?
Portvinpiken Skrevet 31. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2012 hva med å sjekke om de har registrert gaveønsker hos glassmagasinet eller tilbords ? Nei de har ingen ønsker overhode. Har vært sammen i 15 år og har hus og unger og alt av ting og tang. De hadde et superlite bryllup på Tinghuset uten noen venner, kun vitner, men vi vil gjerne gi de noe - spesielt da han skal være min kommende manns forlover om noen måneder.
Wednesday Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Nei de har ingen ønsker overhode. Har vært sammen i 15 år og har hus og unger og alt av ting og tang. De hadde et superlite bryllup på Tinghuset uten noen venner, kun vitner, men vi vil gjerne gi de noe - spesielt da han skal være min kommende manns forlover om noen måneder. gavekort på spa ? ..for begge to altså.
Portvinpiken Skrevet 31. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2012 Noe jeg har gjort et par ganger: gå på polet og spør om en god vin som helst bør lagres i noen år. Legg den i en boks, kanskje med et par fine glass, med instruks om at den bør drikkes på f.eks. 3-års bryllupsdag. Anonym poster: 56d7627ac7a8b2f30aac3c67e522507e God idè!
Portvinpiken Skrevet 31. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2012 gavekort på spa ? ..for begge to altså. Ja vi tenkte på det - men de er virkelig ingen "spa-typer" på en måte. Jeg tenker gavekort på restaurant men det er ikke alle som tilbyr det, men fant nettopp at de Historiske har dette. Da kan de velge mellom noen fine restauranter. Mulig vi går for det. Men vinflasken var også et godt tips.
anita871 Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Gavekort hos billettservice,så kan de gå på stand-up eller konsert eller teater... 1
CathFoto Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Du får gavekort på Klosteret Restaurant vet jeg, ellers kan man jo kjøpe reisegavekort eller konsert/teaterbilletter
Rakkerunge Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 Hvis du vil ha noe virkelig personlig, kan du for eksempel lage et album med bilder og historier fra tiden dere har kjent hverandre. Kanskje også med noen tomme sider bakerst som de selv kan fylle etterhvert, om de ønsker :-)
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #11 Skrevet 1. september 2012 Du får gavekort på Klosteret Restaurant vet jeg, ellers kan man jo kjøpe reisegavekort eller konsert/teaterbilletter Men det er vel ikke sikkert de bor i Oslo?? Anonym poster: 80df8c7dc82d9c7a2f6e05a0976dbc91 1
CathFoto Skrevet 1. september 2012 #12 Skrevet 1. september 2012 Men det er vel ikke sikkert de bor i Oslo?? Anonym poster: 80df8c7dc82d9c7a2f6e05a0976dbc91 Haha, veldig godt poeng. Ikke alltid hjernen min virker tydeligvis. 2
Portvinpiken Skrevet 2. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2012 Hehe joda de bor på Østlandet, og ikke kjempelangt fra Oslo, så det kunne vært et godt alternativ :-). Men så har det seg sånn at det er den andre halvpart som skulle ordne det (er hans kamerat) og selvfølgelig (og dessverre) så endte det opp med at han tok den enkleste løsningen; nemlig å gi penger i en konvolutt og et kort uten noe på skrevet... Han rakk visst ikke noe annet... MEN, han kjøpte i det minste en stor, flott blomsterbukett da. Skulle gjerne hatt det litt mer personlig, men sånn er det når mannfolka får ansvaret for gaver ;-)
Rakkerunge Skrevet 2. september 2012 #14 Skrevet 2. september 2012 Hahaha - så typisk mannfolkløsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå